*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Så fruktansvärt lättad och jag gråter.
Har sån huvudvärk idag så det finns inte. Vanligt vid graviditet? Brukar knappt ha det annars. Har haft det väldigt mycket senaste veckan.
grattis annjan !! :-d
Ett stort GRATTIS !! Det där är helt klart positivt i mina ögon.
Idag tog jag ett ÄL-test eftersom jag kännt mig så öm och konstig i magen, inte ont på ena sidan som jag brukar vid ÄL, blev väldigt förvånad när det var positivt. Kanske känns annorlunda denna gång när jag tagit Pergo, hur som helst så är det bara att locka med mig mannen ikväll. Frågan är hur vi ska lösa det hela när vi har 6 av barnen hemma och den äldsta har en kompis här. Två 14-åringar som har lov är ju inte dom som lägger sig allt för tidigt så att säga.
Ja man får verkligen hoppas på att gravidvågen sprider sig till oss som fortfarande är ogravida. Ska försöka få med mig mannen för en svängom i sängen ikväll igen, får skicka upp tonåringarna på övervåningen med en laptop och en film.
Igår kväll när vi hade haft sex så ställde sig mannen helt plötsligt upp i sängen, tog tag i mina ben, lyfte upp mig och skakade mig. Nu jäklar ska dom väl få fart och kunna hitta rätt sa han, jag kan lova att jag skrattade, var inte alls beredd på att bli upplyft i benen.