Inlägg från: miapia43 |Visa alla inlägg
  • miapia43

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

ceke skrev 2011-04-14 22:46:52 följande:
    Man vet aldrig! Mina  började visst ömma 3 DPO om man kollar min chart denna gång. Inte för att jag tror att det hade så mkt med graviditeten att göra så tidigt, men ändock!

Nu ska jag sova.. ögonen tittar i kors vid det här laget. Gonatt
    natti natt vännen
  • miapia43
    hej alla! idag gick det inte att få tempen insatt på kurvan för jaqg har 39,4 . mår så sjukt illa och har ont i kroppen. kanske influensa. ja sover mest orkar inte så mycke. ska lägga mig igen. kan någon titta om jag gjort rätt på min kurva. man kanske ska fylla i något mer.

ha en skön söndag.  kram miapia43
  • miapia43
    hej alla! hoppas ni mår bra. ja jag har haft det så konstigt började med att på lördag kväll blev jag så illamående kväljde gick och la mig och sonmnade. på söndagen vaknade jag och hade 39.4 i feber bleb galen nu när man för kurvan. sov mest hela dagen mådde illa hela tiden. sen igår var febern borta. men illa måendet kvar tog ett test fårn babyornot som man kan ta tidigt och vi såg ett svagt streck. imorse samma sak tempen vanlig mmår illa svettas så ett jehu. var bara tvungen att ta ett test till och det visade ett svagt streck igen fast bättre än igår. vet inte om dom testen är bra. men hade inga andra. har beställt av testlagret som kommer imorgon eller torsdag. jag la in bilderna för i morse men det r svårt at se. så nu får man vänta snart bim.

kram alla från miapia
  • miapia43
    BejbyBoo skrev 2011-04-19 10:19:55 följande:
    Miapia, spännande!!! Hoppas att det blir starkare inom några dagar! Mina tester var ju supersvaga i början men de blev starkare och starkare för varje dag (har hela, galna testserien i galleriet.. ).
    Vi har varit på VUL nu på morgonen och fått se vår lilla smula. 8 milimeter lång och med ett tickande hjärta (jag såg det inte särskilt tydligt, men läkaren var helt säker)! Solig Och läkaren tyckte att mitt ihärdiga illamående, min trötthet och svullnad var kanonbra tecken på att allt går som det ska.

Hon sa förstås också att det är ingen garanti att det går vägen bara för att det ser bra ut nu, men att det är en väldigt bra grund och att flera avgörande steg i utvecklingen gjorts.

hej vännen! va roligt att få höra att sllt är bra för dig. då kan ni fira påsken i lugn och ro.

ja ser dina tester att dom blir starkare. hihi man blir ju tesoman.
  • miapia43
    gick det att se på mina bilder eller va dom för svaga. kanske skulle ta bort dom. vet du om dom testerna är bra?
  • miapia43
    Vi 4 skrev 2011-04-24 09:57:09 följande:
    MiaPia, hur går det? fler plus? 

jag har lagt in nya bilder. men dom är svaga. men det är tame tusan streck på alla. inte säkert ni ser men jag vi ser i alla fall. så nu ska jag ringa gyn och få en tid. håll tummarna.

kram miapia43
  • miapia43
    hej alla! hur mår ni i denna värme. själv har jag solsting hela tiden verkar det som. väntar in bim på onsdag. men ska vänta med att testa denna gången  om man kan.
  • miapia43
    telgebo skrev 2011-06-13 16:53:25 följande:
    Trassel skrev 2011-06-12 22:09:53 följande:
    Har varit dåligt med närvaron från min sida här nu...
    Telgebo, fy vad otäckt! Hoppas allt är väl med dej nu!
    Växjö, Intressant att se vad tempen visar imorgon men det ser ju troligt ut att äl kan ha varit! 
    Ja fy fasen vad arg och rädd jag blev, men allt är lugnt och magen har växt ytterligare i helgen (tatt ny magbild, ska bara lägga upp den också) och den lilla sparkar på

Hur går det för dig då?
    ej jag kan inte se någon magbild. verkar som att jag inte kan gå in på din sida. kram miapia43
  • miapia43
    fin mage. men det var bara en bild jag såg. fina ultradjudsbilder.
     vet du vad det blir? 
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*