Inlägg från: miapia43 |Visa alla inlägg
  • miapia43

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

hej alla! tänkte bara berätta att jag var på vul igår och han såg inget. kan ju vara tidigt att se sa han. men slemmhinnan borde varit tjockare. ska ta hcg i blodet imorgon för att se om det är något. det kan vara missfall jag fick i lördags. men jag medelar när jag vet.

någon som sett något på vul i vecka 4,5.

sedan stort grattis till flakes.

kram miapia43
  • miapia43
    ceke skrev 2011-03-30 19:34:30 följande:
    Miapia: Hoppas det finns nåt där inne som bara är för nytt för att synas än!!
    ja det hoppas vi med. men tempen vandrar ju neråt nu så jag tror inte det.
    MiaPia, hoppas att allt är ok även om du inte såg något, det är ju ganska tidigt. Lycka till Hjärta

ja det är tidigt. men slemhinan brukar vara lite tjockare då har jag för mig. glömde fråga hur tjock den var. men iorgon blir det blodprov.
  • miapia43
    nu fick jag mina provsvar och det var inget. så jag ändrade på ff listan till liten blödning. så nu ska jag ta det lugnt tror jag. jag kommer följa tempkurvan så får det bli när det blir.

grattis ceke till Plus.

ha en trevlig helg alla.

kram miapia43
  • miapia43
    hej alla nu är jag här igen. ja la till mig i bimlistan igen. såg att du kinder också var där. skiljer 2 dagar emellan oss. hoppas det är våran tur nu. Flört
  • miapia43
    vad mycke humlor det har kommit. jag har 6 stycken som flyttat in hos mig. törs inte ta ut dom och gubben sover. han är magdjuk stackarn. så en annan lever på ingerfära just nu. hihihi
  • miapia43
    ceke skrev 2011-04-14 22:40:35 följande:
    Välkommen tillbaka Gick in som hastigast och kikade... Försöker ju att inte tempa nu när jag plussat, men efter en liten blödning helgen som var, så blev det några dagars tempande trots allt.. Nu ska jag lägga ner det igen! Får se hur länge jag lyckas hålla mig... Försöker lita på mina bröst istället.. som för det mesta är tokömma. Imorrn är den spännande dagen som enligt alla sidor om fostrets utveckling innebär att ett litet hjärta börjar slå, om det går som det ska! Känns som första milstolpen att komma förbi
    heuj vännen. ja man blir nog nojig med tempandet.

jag fick ont i brösten igår och idag har dom gjort jätteont. precis vid armhålan. jobbigt om man ligger. brukar inte ha så. men man får väll alla symtomer hihihi.
  • miapia43
    ceke skrev 2011-04-14 22:40:35 följande:
    Välkommen tillbaka Gick in som hastigast och kikade... Försöker ju att inte tempa nu när jag plussat, men efter en liten blödning helgen som var, så blev det några dagars tempande trots allt.. Nu ska jag lägga ner det igen! Får se hur länge jag lyckas hålla mig... Försöker lita på mina bröst istället.. som för det mesta är tokömma. Imorrn är den spännande dagen som enligt alla sidor om fostrets utveckling innebär att ett litet hjärta börjar slå, om det går som det ska! Känns som första milstolpen att komma förbi
    ja håller tummarna för dig att det ska gå bra
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*