• moto

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Herregud det här med att tempa var ju inte lätt! Svårt att få det till samma tid varje morgon och ibland vaknar jag tidigt och är kissnödig! Min kurva ser ut som en bergstopp!? Jätteknasig! Började på dag 17 med 35,8 dag 18 ÄL 36,1 dag 19 ÄL (utslag) 36,5 följande dagar 37,2 37,0 36,9 37,3 37,3 låterdet inte lite knas? Ser konstigt ut i diagrammet (kan inte länka från paddan) är det för att det inte blir exakt samma tid och hur jag vaknar? Hur ska tempen "bete sig" fram till mens (eller graviditet) ligga på samma för att droppa när det börjar bli dags för mens? Och höjas om man är gravid? Tycker 37,3 låter så högt då brukar jag känna mig dålig, förkylning med feber på ingång! Men inget sådant nu! Lite hjälp? :)

• moto
    aaa653 skrev 2013-03-17 17:18:24 följande:
    Moto- jag har inte plussat alltså :)
    oj då tittade lite snabbt från mobilen och såg kurvan uppåt och bara antog Flört håller tummarna för oss då Skrattande

Blir dock lite nervig när jag tänker på att det kan ha tagit sig (även om jag inte tror det eftersom vi vet om att min mans spermier är dåliga) och blir tveksam om vi verkligen gör rätt i att försöka...
  • moto

Ingen aning min kurva ser ut som en berg och dalbana så jag måste nog skärpa till mig med tiden ;)

• moto
    aaa653 skrev 2013-03-21 10:05:01 följande:
    Tempen hoppade upp igen :///
    Jag fattar inget? Är det ingen som haft såhär?

i1277.photobucket.com/albums/y483/aaa653/8B9F...
    så här ser min ut nu...känns som den är helt galen och därmed fel...men eftersom den dippade nu kanske det är dags för mens då!?

Är den här tråden aktiv? Känns så ensamt här Obestämd

• moto
    aaa653 skrev 2013-03-21 18:10:02 följande:
    Vill inte va nån glädjedödare men så ser min ut när mensen kommer dan efter, hoppas inte!!
    jo men så känns det! Lite molande värk som jag inte riktigt vill erkänna än kanske...är väldigt hungrig nu också kan ju vara det Flört haha

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*