Bengalen skrev 2010-11-19 18:41:30 följande:
Nej, det gör det nog inte tyvärr. Det verkar vara en VIP-tjänst.
Ok, trist.. Tycker det är rätt dyrt att vara vip medlem där
Bubblamaj skrev 2010-11-19 19:18:24 följande:
Nej, jag ser ju först dagen efter ÄL har varit. Då stiger min temp från 36,3 till 36,7 ca. FF bekräftar ju detta ca två dagar senare så om vi orkar kör vi på nån dag till. Men som flera har skrivit så brukar ju flytningarna visa på ett ungefär.
Jag har märkt att det är superviktigt att tempa samma tid varje dag. Går upp kl 6 två dagar/vecka och 7 de andra. Då skiljer det nästan alltid 0,3-0,4 grader (=fult i kurvan) så när mensen slutar nu för mig ska jag vara noggrann med att ställa klockan på 6 alla dagar.
Upplever ni att ÄL-stickor stämmer väl överens med FF:s tolkningar? Jag har aldrig testat såna.
Hm.. Då får jag försöka tolka min kurva mycket efter min kropp sas. När jag jobbar dag stiger jag upp kl.05:20, vilket jag gör dem flesta dagar jag jobbar. Men sedan vissa dagar börjar jag inte förens kl.16:00 och är (så klart) ledig vissa dagar, så då stiger jag inte upp förens någon gång mellan 06:30-07:30 (beroende på när sonen vaknar). Och med tanke på att sonen fortfarande vaknar ett par-tre gånger i princip varje natt (av att ha tappat nappen för det mesta), så känner jag att när jag har sovmorgon känner inte jag för att ställa klockan på ringning till kl.05:20 precis. *ler* Så ja.. Tempen får bli en fingervisning helt enkelt. Kan använda den till att veta om äl varit åtminstone, och om jag kan hoppas och tro att jag kanske är gravid *ler* Känns som att jag svamlar... haha Sorry