• Bulla

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Får man vara med?

Jag har tempat ett tag men inte blivit gravid. Jag har oregelbunden mens och har lite svårt att se när jag har ägglossning o så men nu tycker jag att det syns tydligt på denna kurvan. Vad tror ni? Ser kurvan lovande ut? Jag har gjort 2 test, ett negativt och ett cb som det blev ett fjärdedels plus på. Testar om nån dag igen ifall kurvan fortsätter uppåt.

Här är min kurva: www.fertilityfriend.com/home/f1654

• Bulla
    www.fertilityfriend.com/home/f1654

Jag måste få expert utlåtande. Jag trodde att jag hade ägglossning med riktiga symtomn ( ont  i magen, svid i bröstvårtorna) dag 23-24 med ägglossningen är satt mycket senare. Jag förstår inget alls. Vad tror ni?
  • Bulla

ärs... glöm inlägget. Tempen sjönk. Troligen mens snart, även om jag som alltid har mensvärk inte känner ett dugg

• Bulla

nu satte jag in ägglossningflyting den dagen jag tror jag hade ägglossning, oj,,, då ändrade sig krysset. Det ser bra mycket bättre ut

• Bulla
    www.fertilityfriend.com/home/f1654

Jag funderar över min kurva, idag har jag blivit svullen och fått ägglossningsflytningar igen, det är så tröttsamt, som om jag ska ha ägglossning i dagarna. Jag som önskade att jag skulle få mens ( vara gravid ) Vad tror ni?
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*