Inlägg från: Melitta69 |Visa alla inlägg
  • Melitta69

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Hej alla!
    Jag hänger på här på den nya tråden Glad.
    Har inte varit inne på ett tag här . Men nu hoppas jag på att ÄL kommer idag eller imorgon.

Har testat med stickor denna gången och så klart tar dom slut just idag.!!!Skrikandes
    Dock har jag känningar av ägglossing . så det skulle inte förvåna mig om det skulle visa imorgon .
    men ni har jág inga stickor Rynkar på näsan . hm, e det värt 249 spänn att fixa nya idag ??
    Tempen har gått ner nu så äl borde infinna sig .
    Nån som vill kolla??

kram till er alla
  • Melitta69

Tack för oseriösa svar . Jag tror jag skiter i detta nu .
    Här verkar ju dagis hålla till eller något .
    Sorry not my kind of place .

tråkigt att man inte kan få ett bra svar :(

• Melitta69
    Minnie69 skrev 2010-09-13 11:55:23 följande:
    www.fertilityfriend.com/home/2fc077

Borde vara denna, vet inte men värkar som hon bytte alias under tiden. När jag loggade in var det Jazmin men sedan blev det Melitta69

Japp, det är mitt alias nu Glad. Har varit inne och ändrat på listan också .

• Melitta69
    Minnie69 skrev 2010-09-13 10:53:34 följande:
    Ser ju helt klart ut som en möjlig ovalutions-dipp, dessutom ska man väl kunna bli lättretad/irriterad av höga progesteronhalter
    haha, den va fyndig den Flört.
  • Melitta69

MIn temp fortsatt låg idag . ser ut som att det äl nu ,känns som det :)

• Melitta69
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-14 08:52:53 följande:
    Hade huvudvärk när jag blev gravid kankse på hoppas på en danmarks frö
    Jag har också huvudvärk idag , hoppas att det kan vara ett tecken .
    Fast det kanske är för tidigt att säga . Nu e det spännade . Går tempen upp imorgon så borde det ha varit igår :)
  • Melitta69
    miapia43 skrev 2010-09-13 22:36:14 följande:
    hej alla! är inne en stund har haft sådan huvudvärk hela dagen. vill inte gå bort.Rynkar på näsan
    Jag har också huvudvärk idag , hoppas att det kan vara ett tecken .
    Fast det kanske är för tidigt att säga . Nu e det spännade . Går tempen upp imorgon så borde det ha varit igår :)

Sorry blev fel när jag skicka första gången .
  • Melitta69
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-14 10:10:57 följande:
    Ja jag minns då för du och jag berättade att vi hade huvudvärk och var gassiga i magen och mensen var sen plötsligt
    Ja nu sparkar Elias på inte mkt men han lever iaf

Så ni flickor som har huvudvärk fan vad jag håller tummarna för er
    Tcka , så skönt att han sparka igen . Jag vet ibland så fick man sådana känslor .
    Kram
  • Melitta69
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-14 10:18:14 följande:
    Kan bara säga nu e han sur haha min blåsa har det inte bra just för tillfället

Hmm det du kan göra är att vänta och ta poanodil ej iprem ej bra för gravida..
    Sen liggä dig på soffan och bara njuta och ha oss såklart hos dig *fniss*
    När har du BIM inräknad ?
    Jag vet hur det känns . När jag väntade mina tvillingar
    Då sparka killen på blåsan och tjejen på revbenen.
    Hoppas att det nästa gång bara blir en Glad

Enligt FF så ska bim infalla 28 /9.
  • Melitta69
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-14 10:38:05 följande:
    Om 14 dagar alltså + eller - hur ägget kom osv kan ju vara tidig men oxå sen ..
    ååh så ca den 20 borde du få lite graviditetssymtomer
    håller stenhårt tummarna men sex på 2 dagar till iaf

Ja   hahaha du borde få Tvillingar igen hehe så har du sen 4 st så kan du ta en till när du känner men då kan det bli plötsligt Trillingar haha grymt
    Oj din kille var lugn o snäll medans din tjej haha var en monster

Min dotter var jätte lugn sparkade mig typ aldrig sonen han var en monster det var att nypa mig innifrån sparka mig men hela jag följde efter hans svängar haha men denna herregud han tar till o med o sparkar mig i revbenen igår trodde jag att han skulle sparka sönder några st
    Hm, vågar inte ha sex två dagar tillFörvånad . Sist hade vi det och då blev det tvillingar.
    Vill bara ha en till . Shit man e ju 41 nu ,inte orka med två till.
    Hemska tanke . Mina små e nu 2 1/2 år och springer runt och busar hela tiden .
    När vi fick tvillingar så blev alting mycket rutin och ingen njutning.
    Det är väl därför som jag vill ha en till. ja, man kan säga att skillnaden är mycket stor mellan dom .
    Pojken står för allt bus och tjejen snäll och inte alls busig. Kan sitta och leka själv ,medans killen bara hittar på hyss.
    Usch, det är hemskt när dom sparkar så illa men då vet man att dom är friska och mår bra Glad
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*