• Banzai

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Nu verkar det i alla fall vara ÄL på g har haft molverk i några dagar och i dag kom de rätta flytningarna så det är väll bara köra stenhårt.

• Banzai
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-13 20:11:22 följande:
    Då ska du inte befinna sig här hahaha iväg med dig nu och grattis
    Nä precis men man ska hitta lite stämning också gillar inte riktigt sex på order
  • Banzai
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-13 20:32:04 följande:
    Hahaha om man vill ha en bebis ska man oxå jobba för detta sex är ju skönt iaf då man har äl och riktig kåt hahaha
    Så sant 
  • Banzai

Ni som testat med ÄL test jag har en fråga 
    Jag testade förut och fick inte riktigt lika starka sträck efter 5 min men efter 10min så är strecken lika starka ska jag chansa på att göra ett test till lite senare i dag och se vart det tar vägen ?
    Ska i alla fall försöka få mig en sängfösare i kväll  

• Banzai
    Melitta69 skrev 2010-09-15 09:22:33 följande:
    Jag hade chansat , go for it !! ;)
    Precis vad vi gör det :-P 
    Tyvärr har jag åkt på en dunder förkylning så med min tur så blir det ju total kaos i kroppen och vi får ta nya tag nästa månad. 
  • Banzai

Missade tempningen totalt i dag vaknade första gången 05 tänkte somna nu om snabbt i en timme till jo säkert kl 070 vaknade jag då  hihi ja ja tur att det är arbetsvecka till veckan så man har klockan som ringer..

• Banzai

Tok dipp i temp i morse inge vidare det inte men hoppas den ger sig av upp igen.

• Banzai
    mallanis skrev 2010-09-20 22:11:57 följande:
    Banzai-  Du har ju långt kvar till BIM då gör det väll inget om du får en dip redan eller är inte det bra heller?
    Brukar du få utslag på äl-testerna i 3 hela dagar?
    Nä det gör nog inget med en dip så här tidigt och nä jag brukar bara ha det i 2 dagar men den här gången hade jag klockrent i 3 dagar men jag hoppas att simmarna orkade ända fram har haft lite hugg i högre delen i dag men det känns nästan som när man har ÄL men inget på ÄL testet så det är bara vänta o se 8dagar till BIM.
  • Banzai
    mallanis skrev 2010-09-22 07:45:19 följande:
    kan det vara så att du släppt mer än ett ägg? Dubbelchans denna månad kanske? ;) eller så är det helt normalt med äl i 3 dagar... Nedräkning till BIM....åhh det är så seeegt !
    Något så fruktansvärt segt är det. Ja jag är lite inne på att det är mer än 1 ägg som släppt då jag hade ont på båda sidorna denna månad men vet inte

Jag gillar inte att jag har haft ont mer eller mindre hela dagen i dag och just på höger sida jag börjar nojja mig för X hur vanligt är x och får man väldigt ont ? 
  • Banzai

3-4 dagar kvar till BIM och jag har inga större förhoppningar alls denna månad ingen 100% träff på äl, dunderförkylning direkt efter, stressigt på jobbet, ja lite mycket motgångar känns det som men men bara vänta o se tänkte iv testa på lördag morgon om jag inte fått någon mens då.

• Banzai
    Bulla skrev 2010-10-01 15:30:27 följande:
    Får man vara med?

Jag har tempat ett tag men inte blivit gravid. Jag har oregelbunden mens och har lite svårt att se när jag har ägglossning o så men nu tycker jag att det syns tydligt på denna kurvan. Vad tror ni? Ser kurvan lovande ut? Jag har gjort 2 test, ett negativt och ett cb som det blev ett fjärdedels plus på. Testar om nån dag igen ifall kurvan fortsätter uppåt.

Här är min kurva: www.fertilityfriend.com/home/f1654
    Ja där kan man ju snacka om jätte lång kurva men det ser ju helt klart ut som du haft ÄL och tempen är ju lovande håller tummarna
  • Banzai
    bumbi 84 skrev 2011-05-05 12:06:21 följande:
    dagens  test

Ja inget att tveka på även om det är lite svagt men syns gör det ju helt klart Grattis
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*