*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Nu verkar det i alla fall vara ÄL på g har haft molverk i några dagar och i dag kom de rätta flytningarna så det är väll bara köra stenhårt.
Nu verkar det i alla fall vara ÄL på g har haft molverk i några dagar och i dag kom de rätta flytningarna så det är väll bara köra stenhårt.
Ni som testat med ÄL test jag har en fråga
Jag testade förut och fick inte riktigt lika starka sträck efter 5 min men efter 10min så är strecken lika starka ska jag chansa på att göra ett test till lite senare i dag och se vart det tar vägen ?
Ska i alla fall försöka få mig en sängfösare i kväll
Missade tempningen totalt i dag vaknade första gången 05 tänkte somna nu om snabbt i en timme till jo säkert kl 070 vaknade jag då hihi ja ja tur att det är arbetsvecka till veckan så man har klockan som ringer..
Tok dipp i temp i morse inge vidare det inte men hoppas den ger sig av upp igen.
3-4 dagar kvar till BIM och jag har inga större förhoppningar alls denna månad ingen 100% träff på äl, dunderförkylning direkt efter, stressigt på jobbet, ja lite mycket motgångar känns det som men men bara vänta o se tänkte iv testa på lördag morgon om jag inte fått någon mens då.
Nytt försök nästa månad
Grattis savannah
Grattis till alla som Plussat roligt att det händer lite