Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.

Hmm var på stan i förrgår, där sitter ett litet mamma gäng, och under har dom en såndär skitful reg skylt *öööörk* På den står det Aleksija....

FATTA!! ALEKSIJA.... det var fanimej det fulaste jävla namn jag hört, vad var det för fel på Alexia?

• Förväntansfull0406
    eandrea skrev 2010-11-07 12:44:45 följande:
    det klingar ju inte ens bra! inte som typ sven-åke eller nåt sånt vanligt.. iofs såg jag att det fanns någon som döpt sitt barn till mohammed-anders i malmö, klingar ju överhuvudtaget inte alls det heller.
    stackars barn....
  • Förväntansfull0406

Jag hette kalle när jag ver liten, tills jag var tonåring och min pappa sa det ÖPPET i affären, fan vad jag skämdes (och nej han önskad einte att jag var en pojke, det bara var så, lille kalle sa han alltid *haha*)

• Förväntansfull0406
    CarlHerman skrev 2010-11-08 22:01:06 följande:

Kombinationen Flora och Fauna på tvillingar tycker jag är speciell... Eller så är det så häftigt så att jag inte förstår det.

fast, det var ganska ballt faktiskt!
  • Förväntansfull0406
    Tidiz skrev 2010-11-08 22:05:00 följande:
    Hahaha, skönt att veta att man inte var själv om att ha fel namn när man var liten. Taskig uppväxt vi måste haft. Var du som jag å sprang all världens väg om dina föräldar kallade dig vid rätt namn? Fick jag nångång höra mitt riktiga namn så var pappa arg kan jag säga. :-O
    Ellerhur fast jag hade egentligen ett mer avancerat namn än kalle, alltså kalle fast lääängre och så pinsamt att jag idag inte ens kan säga det, och var han fick detta ifrån har jag ingen aning om, det är preskriberat.

Ja det var ju så! Om han ropade mitt namn, då hade man hittat på bus Jag hade en fin barndom, men man skulle kunna tro annat
  • Förväntansfull0406
    nea82 skrev 2010-11-09 09:29:49 följande:
    Hörde en granne som berättade att hennes kompiar fick tre barn och dom heter Tova, Mossa och Lav... Vet inte vad jag tycker riktigt?! Skrattande
    Åhh Mossa inte kul alls.
  • Förväntansfull0406
    Siritax skrev 2010-11-09 11:37:21 följande:
    Har en kompis som vill döpa sin framtida son till Brian, med svenskt uttal alltså. Vet inte varför, men det är nog det värsta jag har hört! Briiiian. Nej fy!
    För övrigt klarar jag inte av Kevin, Kenny, Sonny, Conny och andra y-namn på killar.
    Vad gäller tjejer kommer jag inte på något riktigt fult. Skulle vara Tindra isåfall.
    haha samma här alla på kåken heter så (bara fördommar)
  • Förväntansfull0406

Åkte pulka med barnen igår, där var en mamma och pappa med sina två söner runt 4 års åldern, de hette Gustav och Otto!!! Vad fan alltså? Otto? Och inte nog med det, de pratade bebis språk med ungarna, "wiiii sååå dutti kille duuuu va nyyy dååå, dutti kille som åker sååå fooort"  ÖRK det var helt vedervärdigt (inte bara namnen)Skrikandes

Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.