• idab84

Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!

Cesso:
    För varje dag minskar risken för komplikationer och 2 veckor är lååång tid :D
    När ja pratade med min bm 3 veckor efter fvp sa hon att missfallsrisken va lite liten/stor som för vem som helst när de går några veckor,,, har ingen statistik men de kändes skönt att höra :)
    Lycka till nu :)

• idab84

Man kan igentligen bara hoppas o hålla tummarna!!
    När får du ditt svar natta78?
    Lycka till!!!

• idab84

Ja hade 1:40 o va blodprovet som va dåligt,,, min bebis är frisk,,,

Lycka till!!!!!!!

• idab84

Zora6: åh va tufft :(...
    Hoppas ni båda är friska då,, tror oddsen är sjukt små för att båda ska va sjuka ?!?
    Åh vilken jobbig sitts,,,
    Massa styrkekramar !!!!!!

• idab84

Åh fy (igen) lycka till!!!! Hoppas de "bara" är en som är frisk :)

• idab84

Cahela: åh va tufft :(
    Har ni bestämt hur ni ska göra om barnet är sjukt?
    Massa lycka till och styrkekramar!!!!

• idab84

Kan säga att de absolut BÄSTA stödet genom min jobbiga väntan fick ja här på fl,,, mailade (privat) med 2 tjejer här från gruppen o vi gick igenom väntan tillsammans,,, dom fördrog mig på ett sätt ingen annan gjorde.... Nu ska ja (och dom) föda vilken dag som helst och vi har ff daglig kontakt... Finare underbarare får man leta efter!!...
    Så stödet här ska icke underskattas ;)

Så lätt för mig att säga (som de gick bra för) men kämpa på tappa inte hoppet!! O lycka till

• idab84

Vet inte om detta kan vara till någon tröst men:
    (Skrev detta en tid tillbax i denna tråd så nån kan läst de)
    Kollade runt på youtube mitt i all min väntan och förtvivlan. Snubblade då över en video där en kvinna berättar om sin resa,, hon gjorde kub fick 1:8817 (om ja inte minns fel) o kände sig trygg med som siffrorna...
    När pojken föddes visade de sig att han hade ds,,, kvinnan berättar detta och gråter men älskar givetvis sitt barn,,,
    När ja sluttat titta på videon kände ja en sån tacksamhet att ja fick så hög risk att ja faktiskt fick chansen att välja!!! Denna kvinna önskar inte bort sitt barn meeeeen hon fick inte chansen att välja som ändå jag fick,,, hur jobbig en väntan och undran var så brukade ja trösta mig med de...

Hoppas ja va tydlig nog att de går att förstå vad ja menar :)

• idab84

I detta forum har ja (sammanlagt) läst om 7 st som haft 1:2 varav 1 (EN) visade sig vänta ett sjukt barn...

Tappa inte hoppet!!!! Håller med sämre siffror går ju nästan inte att få,,, men pratat med sååå många som de gått bra för trotts dess siffror,,,

Hoppas hoppas de kommer bli ett lyckosamt besked för er också!!!

• idab84

Nää :( beklagar!!!
    Skönt att ni är eniga i erat beslut!! Massa lycka till o i miljon styrkekramar!!!

• idab84

LilyHearts : jag gjorde i Örebro och trotts sämre bemötande är läkaren som gör fvp tydligen sjukt bra på sitt jobb!!! Hörde ja både innan o efter,,, ja tyckte han kunde behövt 40 charm kurser meeen man är ju inte där för att gilla han liksom...

Massa lycka till!!!

• idab84

Vill ge lite hopp till er som sörjer, väntar, oroas osv i denna tråd:

Ja har varit aktiv till o från i tråden, fick iallafall 1:40 på kub (blodprovet drog ner) gjorde fvp började läcka vatten men allt läkte och bebisen visade sig inte ha någon avvikelse,

Nu är då detta vackra mirakel barn fött

• idab84

Oj såg nu att inte hela mitt inlägg kom med :/
    Hade skrivit också att ja trodde inte vi skulle ha sån tur att vårt barn skulle vara utan avvikelser men så va de,,
    De hinns hopp tillomed för oss som fick komplikationer efter fvp ,,

Hoppas de kan ge hopp till nån :)

Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!