• idab84

Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!

Ååååh grattis!!!! Va härligt!!! :)

• idab84

Hur går de för er??

Har de gått fortsatt bra? (För er som fått bra besked)

Hur har de gått?? (För er som inte fick resultatet ni önskade )

Själv är ja nu i vecka 30 och är varje dag tacksam över mitt underverk i magen,,,

• idab84

Åh mteriksson va härligt!!

Ja va också super rädd,, all min rädsla av kub o Fvp är över,, trodde allt att ja skulle vara "skadad" o må dåligt hela graviditeten,,, men ja kan vara lugn o glad :)

• idab84

Åh :(
    Håller tummar för er som nu väntar på fvp eller mkp,,,
    Det är inte lätt, styrke kramar!!!!!!!

• idab84

Bär ja gjorde fvp fick ja som nån svamp ja skulle tvätta med innan, o läkaren hade en grön duk o va extremt petig med att allt va sterilt!!...
    Ja börjadedock läcka fostervatten efter fvp,, (som ja skrivit ofta i denna tråd :)) fick plåster i form av spray på magen över själva sticket.

• idab84

Cesso:ja e kvar :) tycker att stödet ja fick från denna tråd va viktigare en stödet ja fick av familjen,,, så nu stannar ja o stöttar :)

Fostervattnet kom mellan benen så fort ja var uppe o gick eller typ rörde på mig,,
    När läkaren sedan kunde konstatera att hålet var stängt låg där fortfarande fostervatten kvar mellan hinnan och livmodern,,
    Är så evigt tacksam för min kropp som "löste detta" o jag nu väntar en pojke om 7 veckor :)

• idab84

Åh beklagar :(
    Vet hur de känns då ja själv fött ett barn förtidigt (i vec 18),,,
    Hoppas det är okej att ja ger ett råd.
    Jag va så ledsen efter själva födseln så ja ville inte se honom eller hålla

• idab84

Ser att inte hela mitt inlägg är med,,,

Ja Ångrade mig så sjukt mycket att ja inte höll eller titta på min son,,, hoppas du tänker över hur du vill göra o sen håller dig till de,, de gjorde inte jag :(,,,
    Jobbigt efter då de liksom nu är kört,,,

Lycka till med allt

• idab84

Cesso:
    Jag började läcka så snart ja kom hem från sjukhuset... Ja skulle likna de med typ som mens,, (ja har rätt riklig mens) fick åka in varje dag i 3 dagar och bytt vatten bildas kungens tiden så bebisen hade gott om vatten,,, ja viste o såg o kände på lukten att det va fostervatten så mycket i vattniga flytningar hade ja inte haft innan,,,

Men som sagt innan,, efter ingreppet innan hålet slutits samlades se vatten mellan själva hinnan och livmodern som stog o siprade även när hålet var stängt,, kan hoppas att det är så i ditt fall :)

Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!