• idab84

Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!

Ja väntan är en ren och sann tortyr!!!
    Känns de inget bättre efter snabb analysen va normal?
    Tror "bara" ja kommer få en snabba analys.. Ingen sån längre..

Men ja förstår att du ff oroar dig de kommer säkert ja med göra...
    Massa lycka till o hoppas på svar snart :)

• idab84

Linalennea: ja ska göra fvp den 18 (en måndag) och är lovad svar innan helgen ...
    Var faktist hos en kurator idag,, och tog upp de med henne att, ja kanske inte alls bara kan släppa allt detta även om ja får bra besked.. Tycker det värdefullt för mig att gå till henne, man vet ju aldrig hur man ska känna o reagera....

Återigen önskar ja dig lycka till och tror du kommer vara den lyckliga som åter igen får ett positivt besked :)

• idab84

Vill bra att ni alla ska veta vilket viktigt stöd ni är för mig !!! Så skönt att ja VET att ni vet hur ja känner på riktigt! ❤

• idab84

Nu är de "bara" 9 dagar kvar •pirr pirr•
    Snart är de dax o ja börjar bli såååå nervös.. O just för själv ingreppet, vilket ja INTE varit innan...
    Känns bra att inte läst en enda här på fl som fått missfall efter fvp... Lugnande :)
    Annars går både måendet och humöret upp o ner ibland flera gånger på en dag.. Skönt iallafall att väntan snart är över :)

• idab84

Jenny 303 Men oj.. Va skönt att du slapp vänta på fvp...
    Hoppas de går bra för Er uppdatera gärna när du fått svar :)
    Lycka till!!!!!!

• idab84

Grattis va härligt :) !!!!!

Carla300 igen massa lycka till !!!!!!!!! :)

• idab84

Minnie - hur har de gått för dig??

Själv är de dax för fvp IMORGON :| såå sjukt nervös!!!

• idab84

Ja gjorde fvp igår gjorde AS ont!!! Men skönt att det är över

Undrar,,, mitt fostervatten skulle ju skickas till Uppsala.. Och undrar om någon har ringt direkt dit för att få svar????
    Min läkare sa att ja kan få vänta till nästa vecka på brev... Vill ha svar nuuuu..

Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!