Minnie skrev 2013-03-06 20:37:04 följande:
Carla300: Kan kortfattat säga att vi missade KUB:en och jag har väldigt "mkt erfarenhet" av svårt sjukt/hkp barn så jag tar ingen risk att inte provet. Men senaste veckan så har jag ifrågasatt vårt val... har lugnat mig lite nu och försöker tänka positivt. Så himla många här som det går bra för så jag hoppas det gör det för oss också. Kanske därför som jag oroar mig för missfallsrisken mer än själva resultatet eftersom jag inte har något KUB-resultat att gå på...
LinaLinnea: Förstår att 2 v känns som evighet!! Får jag fråga vilken del i Sverige du gör det?
Jag har gjort fvp i skåne och tillhör labbet i Lund. Och deras väntetid är generellt 3-4 veckor.
idab84 skrev 2013-03-06 21:04:53 följande:
Linalennea: ja ska göra fvp den 18 (en måndag) och är lovad svar innan helgen ...
Var faktist hos en kurator idag,, och tog upp de med henne att, ja kanske inte alls bara kan släppa allt detta även om ja får bra besked.. Tycker det värdefullt för mig att gå till henne, man vet ju aldrig hur man ska känna o reagera....
Återigen önskar ja dig lycka till och tror du kommer vara den lyckliga som åter igen får ett positivt besked :)
Vad skönt att din väntan snart är över och att du får träffa en kurator under tiden. Kan tänka mig att det hjälper.
Håller tummarna för dig att allt ska gå bra. Jag tror att du kommer få ett bra glädjande besked också :)
Nu är det bara för oss att bita ihop den sista tiden och hoppas på det bästa.