Inlägg från: Majagräddnos78 |Visa alla inlägg
  • Majagräddnos78

Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!

Hade ca 1:300 på kub, men 1:92 for DS på blodprovet. Ville ha mkp men fick tid först för fvp. Hade riktigt kraftiga sammandragningar första veckan men de gjorde inte ont. Svaret skulle dröja 2,5-3v, valde fullständig analys. På måndag blir det 3 v, torsdag idag. Suck.. Mår pyton, har ju väntat sen v 12, nu v 19. Är ju mest nervös för ett dåligt resultat, men även för könet. Ska kolla det...

• Majagräddnos78

Inget svar idag, väntade på brevbäraren men bultande hjärta. Jag hoppas på ett brev imorgon, och inte ett telefonsamtal med dåliga nyheter. Har mitt rul på måndag, 3 veckor efter fvp. Hur ska jag kunna gå dit och se mitt barn.igen, när det kanske inte ska få leva? Vill veta imorgon!!!!!!!!! Har rul före posten kommer på måndag. Har ringt mvc men de sa att de oftast får svaret senare än patienten. Någon som fått tag på numret till labbet östra i Gbg använder?

• Majagräddnos78

Tack, är otroligt lättad!! Rul gick bra, det kanske är en flicka. Fick dock ingen post idag, men imorgon borde jag få fvp-svaret med kod till könet. Sedan ska jag ta fram dotterns babykläder, sortera och äntligen börja drömma o hoppas

• Majagräddnos78

Plåstret, de kan ringa om båda, men ej skicka brev med dåligt resultat. Ringer de går det ju ett dygn snabbare om allt är bra. Jag hade oxå dåligt på blodprovet men allt var normalt fick jag veta i måndags. Lycka till.

• Majagräddnos78

Plåstret, de kan ringa om båda, men ej skicka brev med dåligt resultat. Ringer de går det ju ett dygn snabbare om allt är bra. Jag hade oxå dåligt på blodprovet men allt var normalt fick jag veta i måndags. Lycka till.

• Majagräddnos78

Jag fick kontakta min bm för att få veta könet. Skulle jobba i närheten och gick in med dottern istället för att ringa, oj vad hon blev glad över att det var en tjej i magen <3

Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!