Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!
Väntan är så lång. Har väntat i 2 v nu på fvp. Hade 1:46 på kub, pga blodprovet. Så nästa måndag blir det fvp. Sen ännu mer väntan!
Väntan är så lång. Har väntat i 2 v nu på fvp. Hade 1:46 på kub, pga blodprovet. Så nästa måndag blir det fvp. Sen ännu mer väntan!
Idag har jag varit och gjort provet. Nu väntar ett par dagars väntan.Usch.
Fick lämna blodprover också som hjälp till forskningen, så att de kanske i framtiden inte behöver göra fvp alls.
Jag fick svar redan idag, dagen efter provet. Tyvärr har barnet ds. Och vi väljer att avbryta.
Ett jobbigt beslut, men vi har redan 3 barn som vi inte vet hur vi kommer att kunna ta hand om o lägga tid på om vi får ett handikappat barn.
Tyvärr.
Tack!
Det är såklart ett jättetufft beslut att ta, och jag tror vi tänkt helt annorlunda om detta varit vårt 1:a barn. Eller andra.
Det värsta är att jag känt på mig från dag 1 att det varit något fel...och så rätt jag fick.
Det var faktiskt skönt att slippa lång väntan. Ett dygn tog det!
Usch. Ja, tomt lär det bli. Känns som om man blivit lurad...
Jag tar 1:a tabletten i morgon, så det har gått rätt fort. Hu, i morgon ska jag, som knappt kan slå en fluga, döda mitt barn...Det känns grymt.
Och detta barn skulle bli vårt sista...nu orkar vi nog inte försöka igen. Får helt enkelt vara glada över de barn vi har.
Nu har jag gjort avbrytandet. Det gick snabbt och smärtfritt. Vi valde att se på Lillebror efter att de tvättat av honom och han var liten, men väldigt fin. Samma mun som sina syskon.
Det känns skönt att vi fick se honom då känns det lättare att förstå, och vi vet vem det är de sprider ut askan efter i minneslunden..,
Det finns inga ord...det ni går igenom är så bedrövande sorgligt och så orättvist.
Sänder er en stor kram!