• Saga101

Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!

Hej på er ! Jag väntar också på att få höra fvp ! Kub visade 1/10 trisomi 21 ! Ngn som kan det här med blodoroverna kan set tyda på ngt annat ! Det va just de som drog ned siffran !

• Saga101

Urs lät jobbigt :( hur länge får ni vänta på svar kram

Mino75 skrev 2014-04-29 16:28:50 följande:
    Hej 

Idag gjorde jag mitt MKP, jag var jätte stressad o rädd.. Har gjort de tre gånger förut o de gjorde ooont.. men denna gången stack de bra.. kändes nästan inget.. skönt :)

Så nu är de en veckas väntan på svar.. Vi har inte bara triosomierna att kolla utan en ärftlig cancer sjukdom där de är 50 procents risk att bebis har de.. så de känns lite jobbigt..Kommer att avbryta om så är fallet. Har varit med om de en gång förut.. 04 då avbröt vi , inte roligt..Vår äldsta dotter har sjukdomen, så vi vet hur de är att få ett barn md den :(

• Saga101

Väntar fortfarande ! Prata med läkaren idag ( ja jobbbar där som barnmorska ) om det skulle va ngt ringer de i morgon eller måndag ! Urs för denna väntan ! Har du hört ngt mino !

• Saga101

Fick du högrisk på KUB eller varför mkp ! Håller alla tummar

Charlie40 skrev 2014-05-01 18:33:51 följande:
    Har fått tid för mkp i mitten av maj, nu gäller det att fylla veckorna fram till svaret kommer med massor av aktiviteter så att man inte tänker så mycket. Är det fler som ska göra mkp snart?

Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!