Rundabullar; Wow BF alldeles snart da! Spannade; Jag langtar redan tillbaka till den dar spanningen innan fodelsen, det var sa haftigt! Blev sjalv igangsatt, eftr att gatt over en vecka. Men allt gick verkligen bra. Det var en totalt underbar tid :).
Och ja, att vara gravid har ar nog 1000 ggr battre an i Sverige iaf! Mkt mer koller och tester och allt mojligt. Man kanner sig verkligen val omhandertagen har. Massa hjalp och omvardnad, och inte behover man betala for att fa se sin ofodda bebis pa 3D :) hehe. Sa var det iaf pa St Elizabeth. Mycket bra.
Mrs KF; Ja jo jag vet om svenska kyrkan, har varit dar flera ggr pa annat men inte pa babysang, hade tankt att ga men har inte kommit ivag annu.
Dm86: jag ar mammaledig 5 manader, tog ut en "parental month" och sen tar jag lite semester innan jag borjar jobba igen i slutet pa maj. Kanns helt ok eftrsom man ar forberedd pa det. Min dotter som nu ar 9 v ska borja dagis i slutet pa april, far se hur det blir. Har en syster som bor har vars dotter borjade pa dagis vid 6 man och hon har haft det hur bra som helst. De har ju kul pa dagis ju!