Mammor i Umeå
ska vi ta de gamla vanliga stället eller??
ska vi ta de gamla vanliga stället eller??
Jag tycker vaniljdrömmen va ju som ett tag sen man va där
Ja kl 13 funkar fint. Ses sen då
Hej allihopa. Idag har man vart på medley o bada me bella, min systerdotter o mamma. Va lite kallt i vattnet men kul hade man. Vi måste nog ta en tur o bada tjejgänget ja fika på torsdag låter bra. Ja vart ska man fika då?
Hej är ni fortfarande på om fika imorgon? Jag kan också 12:30 hoppas vi ses imorgon
Hej hej på er =) Ja de va mk trevligt förra onsdagen. Jag ska också försöka komma dit vid 12:30 :)
Hahaha
Glad påsk på er alla. Hoppas det blir fika snart igen. Nu har jag helt tappat bort mig. Hade ni nå fika förra onsdagen? Jag va på babymassage då kanske därför jag är lite virrig. I alla fall ha en go o glad påsk
Hej hej nu va det ett tag sen jag skrev här. Har haft så mk vart på baby massage o inte haft tid o fika. Men nu va det ett tag sen vi sågs o är nyfiken o se om era barn växt ännu mer hehe. Nu är det 1 månad o 8 dagar innan bella fyller ett år. Herregud vad tiden gått. Tänkte kanske ha nått kalas elr nått då
Blomsteröga: ja går sjukt snabbt. Lycka till på nya jobbet ligger fortfarande hemma o är sjuk o nu har jag fått tandvärk ovkså så ringde idag o sa att jag ville komma in akut så imorgon blir det tandläkaren usch o jag som har tandläkar skräck men kan ju inte gå o ha ont menmen ska nog gå bra. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan fika me er