Mammor i Umeå
Tiden blev för knapp när Harry inte ville vakna och äta.
Och nu stänger dom om 15 min! Hoppas ni fick kul nästa vecka måste vi styra upp det bättre :P
Tiden blev för knapp när Harry inte ville vakna och äta.
Och nu stänger dom om 15 min! Hoppas ni fick kul nästa vecka måste vi styra upp det bättre :P
Hej och tack för senast!
Jag nämnde ju sist om badet i holmsund
här är deras "baby vänliga tider"
Djungelpool
En lugnare badtid där inga rutschkanor är öppna.
(Under Aquarenatid så är även denna pool öppen.)
Onsdag 10.00 - 15.00 Torsdag 10.00 - 15.00 Fredag 10.00 - 14.00
sen tänkte jag vara lite fräck och be er lägga en röst på Harry
http://www.lifestone.com/sv/bebistavling/bebis/?fb_ref=757
Vore super gulligt :)
Gud så länge sen det känns som vi var med och fikade!!
Hade verkligen sett fram emot att se er idag
Men då lyckas jag åka på magsjuka igår och ahr fortfarande inte fått behålla någon mat
Hoppas ni får trevligt så ser jag framemot nästa gång!
Ps. Om ni har lust att hjälpa mig och Harry får ni jätte gärna rösta på denna länk http://www.lifestone.com/sv/bebistavling/bebis/?fb_ref=780
Behöver ca 40 röster till så jag är tjatar på allt och alla :P
Ha en underbar dag
Oj så länge sen jag var in här, och vilken disskusion ni har,
det är alltid bra med information, speciellt emd tanke på att jag är sämst på att söka reda på sån information som ni delat med er av här. Det är sen upp till var och en att ta ställning om hur man vill göra med informationen, precis som ni sagt. Jag tycker även det kan vara viktigt att påpeka att man inte ska känna sig som en sämre förälder bara för att man kanske inte gör lika "bra val" som andra föräldrar.
Själv hade jag varit super nöjd om jag kunnat göra all mat till sonen själv men tiden är knapp och det görs i den tid och mån det går. Sen är det alltid en fråga om att väga för och nackdelar mot varandra.
Vilka Vällingsorter är det som inte innehåller dessa ämnen?
Självklart vill jag inte stoppa i sonen dåliga saker men jag har läst lite och jag hittar inte riktigt nån sort som verkar vara utan dessa ämnen.
Sen till din fråga om bad på måndag Niska, Jag jobbar men jag tänkte åka till Holmsund och bada antingen onsdag eller torsdag om det är någon som vill haka på då? :)
Sitter just nu på jobbet, och vilken omställning det varit att börja jobba även om jag bara jobbar 30-50% och då natt så blir det mycke mer att tänka på kring rutiner och sen har vi inte kommit så långt med den där förskolefrågan. Gud så jobbigt jag tycker det känns att söka till förskola och ta ett sånt viktigt beslut, men det är väl det som är grejen med att bli föräldrer. Ta stora och viktiga beslut till dom man älskar mest.
Hoppas det är bra med er alla!
Åh ännu en gång msåte vi stanna hemma för nu har jag dragit på oss dunder förkylningen (jo jag har smittat hela familjen)
Hade sett fram emot en ledig vecka med fika och bad men nu blir det sängliggande och högfeber istället
Hoppas ni får en trevlig fika!
Vi är fortfarande sjuka så vi kommer inte heller idag, nedrans sjukdomar!
Vi är här nu men de är stängt :o
Trevlig midsommar till er alla!
Fortfarande kan man väl hoppas på lite sol imorgon men de ser inte så positivt ut :P
Välkommen hit Jakita!
Tidigare har vi träffats på onsdagar men nu har vi haft lite semester uppehåll
Men snart ska vi nog styra upp en träff igen och då är du jätte välkommen
Ja fika låter super bra, var så länge sen vi sågs!
Dock reser vi bort på tisdag så vi är inte hemma förens 1-2 september
Men omde fungerar för någon annan ses vi gärna på måndag en sväng annars får vi ses när vi kmr tillbaka :)
Hej allihop gud så länge sen vi sågs!
Jag tänkte tipsa er om att Aquaarena i holmsund firar 25 år och har bra priser på badet i veckan
Ihelgen är det lite mer aktiviteter osv.
Men inträdet kostar bara 25:- och vissa maträtter likaså, jag hade tänkt åka ut med Harry nåndag i veckan om det är nån som är sugen att hänga med vore det trevligt :)
Vi ska försöka komma vi oxå, var så länge sen vi såg er alla!