Inlägg från: Umeåtjej |Visa alla inlägg
  • Umeåtjej

Mammor i Umeå

Kul att titta på bröllopstårtor Niskalainen :) när ska ni gifta er?

• Umeåtjej

Tim är förkyld så vi kommer inte heller idag, hoppas alla är pigga o krya nästa vecka så ses vi då istället.

• Umeåtjej

Hade samma fundering jag, det ser ju ut att bli fint väder o jag tror man kan fika på 4H också. Glass säljer dom iaf :) var inne där en liten stund med Tim idag, han tyckte det va jätte fascinerande med djuren. Jag ses gärna där om det passar er andra.

• Umeåtjej

Hej hej igen! Tim sover fortfarande så vi hinner inte dit innan det stänger idag, tråkigt för det hade varit trevligt att ses. Är det någon som har möjlighet att ses nästa vecka nån dag, gärna förmiddag eftersom Tim nästan alltid sover 12-14 eller 13-15.

• Umeåtjej

Imorgon måste jag passa en gubbe som ska kakla i köket men onsdag skulle fungera kanon för oss och kl 10 blir jätte bra :) hoppas Wilma fortsätter vara frisk så att ni också kan hänga på. Visst är det vaniljdrömmen som gäller?

• Umeåtjej

Hej alla :) trevligt att ses igår. Vad tror ni om bad i Holmsund nästa vecka, typ tisdag eller onsdag?

• Umeåtjej

Hejsan på er :) är det någon/några som har lust att åka o bada någon dag nästa vecka?

• Umeåtjej

Jag ses också gärna innan jul :) den här veckan kan jag onsdag och fredag som det ser ut nu. Hur ser det ut för er andra nån av dom dagarna? Annars finns ju nästa vecka också :)

• Umeåtjej

Å det hade ju varit jätte trevligt att ses hos dig blomsteröga, ska och klippa mig på måndag så vi kan tyvärr inte vara med då. Skulle det bli nån ändring så ni bestämmer er för att ses på onsdag istället så är vi gärna med :) annars får alla ha en god jul!

• Umeåtjej

Tim gillar att sova länge på morgonen så jag tror inte vi är på plats halv tio men jag ska försöka få upp honom lite tidigare än vanligt och så dyker vi upp så snart vi kan :)

Svar på tråden Mammor i Umeå