Inlägg från: MissDezibel |Visa alla inlägg
  • MissDezibel

Mammor i Umeå

Vi pratade ju lite bilbrnstolar sist vi sågs

Och idag har ju barnenshus sin babykväll med många bra erbjudanden

Är det nån av er som ska dit? Vi funderar lite på den Britax two way stolen, Känns som en stol man har använding för en längre period. hur gör ni med bilbarnstolar? Har ni köpt eller hyrt?

• MissDezibel

Vi struntade i Barnenshus när vi velat och nu får låna en bilstol av min syster :)
    Och kön till BH var inte liten :P
    Ses imorgon!

• MissDezibel

Här har jag suttit å tänkt u så smart jag tar en promenad så får hunden en långprommis oxå
    Men sen inser jag att det år ju inte haha
    Tur man e smart så nu ska aj först rasta hunden så ser vi vad klockan blir om de blir å ta bilen upp :P

• MissDezibel

Tack så mkt för en trevlig fika och va mysigt du har det hemma hos dig Niskalainen

Om det blir så här vackert väder nästa vecka kanske någon har lust att samman stråla på en promenad?

• MissDezibel

Hoppas ni fick en super trevlig fikadejt!
    Vi missade helt med tiden och hann inte iväg, men nästa gång då ska vi med!

Förresten är det ni som dragit igång snön nu? De brukar ju alltid vara snöstorm när vi träffats på vaniljdrömmen :)

Hej och välkomna till alla nya oxå!

• MissDezibel

Så dumt att jag inte kollade in här igår! Vi ahde tänkt åka till sävar och bada men dom som skulle åka med oss fick förhinder så då struntade vi i att åka.
    Vi har varit där och badat nu 2 ggr det är lite varmare vatten och en stor bassäng och sen öppnar dom även bubbelpoolen :D
    Mysigt och massa andra barnfamiljer, så det passar Harry perfekt som älsakr att bada :D

Vad tror ni om en fika på torsdag?

• MissDezibel

Vad tror ni om att komma hem till oss och fika?
    Kanske kring 13 - 14 tiden? Om det passade er bäst, mig funkar det för på förmiddagen oxå

• MissDezibel

Jag bor på Hermelinvägen, precis brevi bräntbergsbacken
    Det kanske är för sent ute med en typ av knytis så som vi ahde hos niskalainen?

Vi ahr ju alltid vaniljdrömmen men för mig fungerar det bra om ni vill komma hit :)

• MissDezibel

Tänker att det blir för snävt med fika hemma hos oss idag, kanske kan planera in en tid nästa vecka som passa fler.
    Men är det nån som vill träffas för en fika på vaniljdrömmen idag?

Svar på tråden Mammor i Umeå