• malla25

Mammor i Umeå

Hej nu va det ett tag sen jag skrev här. Nu har vi då blivit friska så om nån är fika sugen nästa vecka så kan vi nog komma. Va ju som ett tag sen jag fikade med er. Har haft fullt upp hoppas allt är bra me er kramis

• malla25

Hej på er hur är läget? Har som inte skrivit här på ett tag men har haft fullt upp. Jag hoppas ni klarat er utan mig men nu börja jag sakna fika träffarna. Vi ju träffa er o se hur stora alla barn blivit. Hoppas vi ses snart. Kram gå er

• malla25

hej allihopa hur är läget för alla? Här är de fullt upp nu när Bella är på dagis :) Börja bli lite fika sugen nu men Bella går ju till 3 näsan alla dagar så torsdagar skulle passa mig för då är hon ledig :) Men vi får väll ta de nån gång fram över. Hoppas allt är bra :)

• malla25

Hej på er allihopa. Va ju som ett tag sen nu men har haft fullt upp.  Har faktiskt saknat er tjejer men ska försöka att pricka in nån tid när Bella är ledig :) Kram på er alla :D

• malla25

Hej på er nu va det som ett tag sen jag skrev här . Mycket har hänt sen sist. Bella har ju börjat på dagis o där trivs hon super bra. O snart fyller hon 2 år så då blir det kalas. Ja Gud vad tiden går. Blomsteröga såg dig för ett tag sen vid förskolan ejderdunet gå w också där? I så fall Lite kul att bella o willma går på samma dagis hehe . Hur år det med alla andra här då? Gratt niska till giftemålet hoppas de gick bra jag hoppas vi kan ses nån gång skulle va kul o träffa alla er tjejer igen kram på er

• malla25

Ja de gör vi säkert Bella är på avdelning holken. Är ett väldigt bra dagis har vart o praktisera på ejderdunet så känner dom flesta av personalen. Nä ejderdunet är ett mk bra dagis

• malla25

Jo precis också få man tid för sig själv som jag. Är ju arbetslös så då hinner man göra lite vardags sysslor medans Bella är på dagis.

• malla25

Hej igen allihopa hur är det med brudarna? Va ju som ett tag sen (igen) haha :P Fy på mig jag som gjort denna tråd o inte går in haha. Hoppas de är bra med er och jag hoppas vi kan ses snart va ju så längesen :)

• malla25

hej allihopa va några år sen vi hördes av här hur är det med allihopa? själv är det bara bra har flyttat till mitt hemställe så här trivs vi. hoppas ni också ha det bra // malin

• malla25

Hej allihopa! Va ett tag sedan. Vill gärna höra hur det är med er brudar :) själv är det rätt bra.

Svar på tråden Mammor i Umeå