Inlägg från: MissLis |Visa alla inlägg
  • MissLis

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Jag älskar också min stora härliga mage
    Men den här gången tar jag med mig en gördel till BB, haha  

• MissLis
    MariaM78a skrev 2011-02-09 08:23:37 följande:
    Jag vill också ha med nån slags gördel.... men vart ska man köpa det?
    Finns ju sån Belly belt, men ser så stelt ut?
    Har googlat och kikat härinne och många verkar rekommendera den för 199 kronor på Lindex. Helt okej pris, så det kanske vore värt att testa?
  • MissLis

Så fina magar ni har allihop!

Tänk när första bebisarna börjar trilla in, det blir något att se fram emot! {#emotions_dlg.flower} 

• MissLis
    ewaulrica skrev 2011-02-10 20:07:14 följande:
    Cherry: åh, vilken fin mobil! Vart är den köpt, skulle gärna vilja ha en likadan över bebbens säng :)
    Där jag bor finns den på Barnens Hus
  • MissLis
    MimmiL skrev 2011-02-13 10:44:13 följande:
    Det är såååå 2010 att kunna se sina fötter!
    Hahahaha, verkligen! Skrattande
  • MissLis
    JeanetteWallin skrev 2011-02-13 18:02:38 följande:

Idag är min födelsedag, 23 år gammal & snart är första barnet här! Längtar!

Hade bett min pappa att bygga en babybay, eftersom dom är så sjukt dyra att köpa.
    Lagom till min födelsedag var den färdig! Nu ska vi bara köpa en madrass & sedan
    ska jag sy ett spjälskydd!

Längst nere är en hake som hindrar sängarna från att glida ifrån varandra.
    Måtten är exakt samma som orginalet, det enda som skiljer är vår nattlampa som
    sitter under sängen. Det blev väldigt starkt ljus på denna bild, men perfekt i verkligheten!

Längtar tills vår lilla knodd är här!
    Vilken jättesnäll pappa du har! Och grattis på födelsedagen! {#emotions_dlg.flower}
  • MissLis

Vad häftigt med en tvillingmage!!
    Måste vara en väldigt speciell känsla att bära på två, som dessutom kanske är vakna och lever om samtidigt?  

• MissLis

Håller med er om den traditionella babysittern!
    Dessutom brukar dem få bäst i test också, just för att barnet själv kan gunga sig.

Vi har en begagnad BabyBjörn och den är i den vidrigaste färgen: mandaringult! Vågar man färga den? Det står 100 % bomull... 

• MissLis
    ewaulrica skrev 2011-02-16 08:05:29 följande:
    Nu är ju inte jag Olmis, men ändå... :)
    tänk, det låg jag och tänkte på inatt, när jag låg vaken av den lill*. Minns inte alls hur det var när jag väntade mina tvillingkillar (sååå himla länge sen är det ju inte ändå) men det jag minns var att det var som att ha "hela magen full av små valpar", typ. Det blir ju trångt snabbt så jag har för mig att de inte rörde sig lika mycket (utstuderat) som en kan göra... måste ju lägga in bilder på min tvillingmage i v 38 också, så ni får se! :) (jag hade dessutom inte "en" mage, utan mer två stycken, en på varje sida liksom, urhäftigt)
    Hihi, små valpar i magen Det låter ju faktiskt hur mysigt som helst! HjärtaLägg gärna upp en bild om du vill, det är säkert fler som vill se! Glad
  • MissLis

Vilka härliga magar alla har!

Sandrafia: Var hittar man såna små första hjälpen- väskor? 

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.