• ASL

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Längtan efter liten skrev 2011-03-07 19:38:14 följande:
    jag vet. jag har precis mockat ihop en semla. och jag är också sofliggare. men vafaaaaan, man är bara gravid 1 gång per år :D
    Haha du har så rätt! Har tryckt i mig två nu, och hade det inte varit för alla sammandragningar jag får så fort jag reser mig eller överhuvudtaget rör mig (och att det är ett helt företag att resa sig) så hade jag nog kilat och hämtat fler... Flört

...och enligt min sambo blir det ingen mer graviditet för min del... så jag får passa på!!
    - Underbara älskade E ♥ 080606 och lilla Krusbär ♥ BF 110409 -
  • ASL
    Längtan efter liten skrev 2011-03-08 09:15:20 följande:
    inte någon mer graviditet?! då hade jag ätit som en tooook (hrmf, gör jag inte redan det?!)
    passa på att köpa semlor idag då, på semeldagen och allt. kanske till och med två =) ha ha...
    Haha, det gör jag... det går bara utför nu och det är ju nästan fem veckor kvar... herregud!!
    Vi har dock liiite olika syn på det där med att detta skulle vara sista graviditeten, jag röstar på en till. Om några år sådär. Det kan jag nog få med honom på, vad ska vi annars med vårt stora hus till?! Flört

Ska snart bege mig in till staden och då garanterar jag att det blir SEMLOR!! Flera stycken!! Hehe...
  • ASL

Å så fina magar ni har!! Eftersom jag mest är trött på min så njuter jag av era

• ASL
    Slang0rd skrev 2011-03-09 11:03:48 följande:
    Går in i v 36 ida, (35+0) Längtar <3

Fiiiiin mage!
    Gillar ditt hem också, om du nu är hemma hos dig själv Flört
  • ASL

Emmelinan: Verkligen söt dopklänning! Har du gjort den själv?!

MariaM78a: Håller med övriga, trodde också du var mörkhårig, konstigt... Verkligen fina bilder på en supersnygg gravid tjej. Vilken kropp du har!!
    Vi har liknande lösning i vår tvättstuga och precis som ni har vi inte direkt nån plats för kläderna (trots att vår tvättstuga egentligen inte är liten) men det får väl lösa sig.

Tovsan: Jättefin bild, shit vad alla är fräscha!! :)

• ASL

Jag har inga gravidbilder, men jag har sytt en dyna till min "mormorsbänk" som jag kallar den :)

• ASL
    C0211 skrev 2011-03-15 09:48:17 följande:

...och precis som sist bommar jag att få med bilden; fantastico!!

Mina kollegor är söta... Det här satt på min skärm imorse när jag kom + att jag blev ikappsprungen av en manlig kollega när jag gick in i porten varpå han sa: "Jag tänkte när jag såg dig, vad är det för vacker kvinna som ska in hos oss - sedan såg jag att det var du..."

Tjolahopp... Och det är bara tisdag!

Åh vilken söt säng, snart ligger det någon däri också ;)

Vilka fina kollegor du har, jag blir änna tårögd... Kul att komma tillbaks till jobbet sen då (om en evighet alltså).
  • ASL
    AlbusMinerva skrev 2011-03-15 19:04:15 följande:

Tyckte magen såg lite rolig ut förut.. eller ja, annorlunda iaf *s*
    Någon som vill ge sig på en gissning?
    Jag tippar på flicka
  • ASL
    J o a n n a skrev 2011-03-16 14:40:09 följande:

v 35+6

Nu börjar magen sjunka (äntligen!) Så nu kan jag nästan knyta skorna igen =D
    Himla fin mage. Skulle också vilja ha en sån, mer avlång mage än min som står rakt ut. Men med tanke på min korta överkropp så har den ingen annan stans att ta vägen
  • ASL

Smulan: Tycker din mage ser väldigt mycket mindre ut... nu är nog bebis på väg neråt

Julius32: Simla läcker bild

.?:*¨¨*:?.♥ Emmie 080606 & Mini BF 110409 ♥.?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.