Inlägg från: MissLis |Visa alla inlägg
  • MissLis

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Hjälp vad jag svankar!

Vecka 31+0

• MissLis

ASL: Precis så kan jag också tänka, när jag tittar på min eget lilla monster till treåring; att man kan älska någon så mycket! Och kommer att älska nästa lika mycket, det är nästan läskigt Hjärta

• MissLis
    Emmelinan skrev 2011-01-31 02:10:09 följande:
    Ja, det ser jag ju forst nu -- att det ar sma mumintroll pa!! Nu blev den ANNU finare!!! ALSKAR mumin (aven om jag som barn tyckte att de var ganska trakiga... de var sa sega nar de pratade... )
    Haha, vad rolig man är! Jag tänker likadant kring mumin! Tyckte inte alls om dem som barn, men NU finns det inget sötare
  • MissLis
    cherry skrev 2011-02-01 11:22:38 följande:

cherry skrev 2011-02-01 11:22:02 följande:
    fick hem nya emmaljunga citykorgen i går!!! ( har kvar underredet så köpte bara ny liggkorg). Såååå nöjd. mkt finare än jag föreställde mig :) (fanns ingen i butiken att titta på, har bara sett den i katalogen innan). Känns väldigt praktiskt med fejk-lädret oxå som bara är att torka av. Längtar tills man får gå ut och gå med den :) ♥
    Fick hem vår nya korg i samma färg förra veckan och jag kan inte annat än att hålla med!

• MissLis
    cherry skrev 2011-02-03 15:40:17 följande:

Finaina vimplar inhandlade till lillebrors rum! ♥♥♥ tror de ska få hänga längs med denna (fond-)vägg. fyndade även en stor mörkblå lurvig matta på ikea 299 kr (utgående färg)!! men sen har vi inte kommit så mkt längre med rummet.. Klickade hem lite fina saker häromdagen så jag återkommer med bild när de kommit och vi inrett lite :)

Magen i dag v 29 (28+2). Tycker blodådrorna blir mer och mer framträdande på hela kroppen, ser ut som en karta snart :)
    Jättefina vimplar! Ska sy egna så fort jag orkar... haha.
    Mina blodådror syns också mer, inte bara på magen utan även på brösten. 
  • MissLis

Jag håller med Allic02!

Den här tråden har jag alltid tyckt varit den mysigaste inne på hela sajten,  snälla låt det fortsätta vara det.
    Här om någonstans ska man slippa jämföras!

Jag älskar att se alla olika sorters magar och magbilder och tycker att det är roligt att så många tycker att det är roligt att lägga upp bilder. Det ska inte bli jobbigt att lägga upp en bild i rädsla för att jämföras... 

• MissLis
    C0211 skrev 2011-02-07 10:58:49 följande:
    Nu ska jag premiär-lägga-upp bilder på små, pluttekläder... Lilla bus farmor kunde inte hålla sig Skrattande Vi har dessutom inte outat att det högst troligen är en tjej, så det är en vild chansning från hennes sida.

Vilken söt farmor! Glad
    Underbara kläder!
  • MissLis
    Längtan efter liten skrev 2011-02-07 12:58:58 följande:
    vi är alla suuuper snygga med våra små och stora magar :D
    WORD! Skrattande
  • MissLis
    chesa skrev 2011-02-07 14:12:44 följande:
    Jag och "lilla" magen idag v 31 (30+6) går in i v 32 i morgon!

en bild framifrån oxå!

Fick idag höra att jag var jättestor! Det var en i personalen på¨Öppna förskolan som sa att jag blivit jättestor. Mitt svar:
    "hm ja jag vet inte, kanske det, min barnmorska säger i alla fall att den är precis normalstor. Men ja jag kanske är stor för att vara i v 31-32!"
    hehe hon blev lite ställd! Jag är där någon gång ibland bara och varje gång har jag fått kommentarer av henne om att jag är väldigt stor! Innan kunde jag hålla med henne för magen om väldigt tidigt denna gången! Men nu tycker jag inte att jag är större än normalt!
    Visst är det härligt att ge svar på tal såna gånger!
    Jag fick också höra det i vecka 30 av alla runt omkring mig, det roliga var att min barnmorska tyckte att jag såg väldigt liten ut. Så det var jag snabb med att svara dem  
  • MissLis
    Emmelinan skrev 2011-02-08 00:17:42 följande:
    Idag 30+4, 2 kg. Tror bestamt att liten babylove har ett leende pa lapparna! Hjärta Fick oxa hora att detta ar inte sista TUL for var del, men det ar nog sista bilden som ar vard att spara, for nu borjar de bli lite for stora och det ar lite for trangt att fa till en bra bild. Tyckte minsann att lillan har bade min nasa och mina fotter! Pappan har varldens plattaste fotter och jag har precis tvartom! Det sag lillan oxa ut att ha nar hon spretade pa tarna lite for oss!

Hon ligger forresten PRECIS sa som jag gissat! Huvudet nerat, rumpan till vanster om min navel (jag kanner den sticka ut ganska ofta) med fotterna trampandes at hoger!

Ja, det ser verkligen ut som om hon ler; sötnos! Glad
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.