• cherry

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

chesa skrev 2011-01-24 18:29:40 följande:

En filt till bebisen, som jag precis virkat färdigt! Jag började på den när jag var gravid med Rakel, alltså för mer än två år sedan! Men det var verkligen ett eeeeevighetsgöra så den blev klar nu till lillebror istället!

magen idag 29 fulla veckor! Var hos BM idag och har ett SF mått på 27. En cm mindre än samma vecka förra gången. Det trodde jag aldrig!
    superfin filt, vad imponerad jag blir!!!!! och superfin mage med :)
  • cherry
    Patetiskanka skrev 2011-01-25 15:17:46 följande:

Magen idag, v 29+2

Måste även berätta att jag är numera förlovad! Hjärta

GRATTIS vad roligt!!!!!
  • cherry

dagens magbild vecka 28 (27+3). och dagens inköp, ursöta kläder från Lundmyr of Sweden som jag klickade hem billigt på camprade för ett tag sedan.

magen v 28 (27+3)

• cherry
    malinh skrev 2011-01-31 23:33:51 följande:
    Här kommer min v30+0 bild! Jag får hela tiden höra att jag är så liten och att är det verkligen rätt datum och tjo flöjt. 
    Man blir ganska less på det hela tiden. Nu är ju jag väldigt liten i kroppen naturligt och denna mage är rätt stor för att sitta på min pinn-kropp.

Är det någon mer än jag som kan bli tokig på att höra alla dessa kommentarer om vilken liten mage man har?

Tycker magen är riktigt STOR jag!! och verkligen superfin!! men visst känne rjag igen mig, fick höra hela förra graviditeten och även detta att jag har så liten mage.... inte särskilt kul när jag dessutom vet att bebisen växer dåligt därinne (även om SF-måttet är på normalkurvan) blir ju bara ännu oroligare då :(
  • cherry

fick hem nya emmaljunga citykorgen i går!!! ( har kvar underredet så köpte bara ny liggkorg). Såååå nöjd. mkt finare än jag föreställde mig :) (fanns ingen i butiken att titta på, har bara sett den i katalogen innan). Känns väldigt praktiskt med fejk-lädret oxå som bara är att torka av. Längtar tills man får gå ut och gå med den :) ♥

• cherry

Finaina vimplar inhandlade till lillebrors rum! ♥♥♥ tror de ska få hänga längs med denna (fond-)vägg. fyndade även en stor mörkblå lurvig matta på ikea 299 kr (utgående färg)!! men sen har vi inte kommit så mkt längre med rummet.. Klickade hem lite fina saker häromdagen så jag återkommer med bild när de kommit och vi inrett lite :)

Magen i dag v 29 (28+2). Tycker blodådrorna blir mer och mer framträdande på hela kroppen, ser ut som en karta snart :)
  • cherry
    johannalo skrev 2011-02-03 15:57:45 följande:
    hihi kan inte låta bli att fastna med blicken på er vägg. Vi har exakt likadana tapeter i vårt vardagsrum och har inte sett en själ utom oss själva då som har det:D
    Vad kul :) vi har den i svart i allrummet på övervåningen oxå men ska snart tapetsera över den då det blev lite väl mörkt..  men den vita får bli kvar i lillebrors rum :)
  • cherry

Fina magar!!!!!!! och vilken söt profilbild på er dotter emmelinan!!! och häftiga 3D bilder längtan efter liten, den sista där han gapar (dricker) var ju bara för häftig!!!

tänk vad kul det ska bli när vi postar bilder här på våra bebisar utanför magarna sen, vad kuuuul det ska bli att se vilka som gömmer sig därinne!!!! ♥

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.