Inlägg från: mammaSöt |Visa alla inlägg
  • mammaSöt

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Från Safirs Namngivning 6/7
  • mammaSöt

Tänk om några av våra söta tjejer/killar blir ihop senare i livet, kanske sitter vi och pratar med blivande släktingar :)

• mammaSöt
    ElAn16 skrev 2011-08-12 10:03:20 följande:
    Åhh vad fin den sista bilden var!!! Vad snäll honär som går med att ha något på huvudet!
    Haha, går med på vet jag inte.. mer lurad under korta stunder (som under cermonin och under fotograferingen efter) Direkt poppis va den inte! Men gulligt och helt klart värt de där extrapengarna för att få namncermonin lite mer speciell :)
  • mammaSöt
    Lilo84 skrev 2011-08-22 13:34:44 följande:
    Åh va mysig att ni kunde träffas allihopa, så söta bilder!

Här var det dop som gällde igår... riktigt trött idag, men oj så lyckat det blev!
    En bild på Flisan...
    underbar bild
  • mammaSöt

Safir älskar all mat hittills! Även banan, prova spä ut mosade bananen me lite ersättning

• mammaSöt

Bättre sent än aldrig... Bilden från lekplatsen i Linköping!! Vill ha en sådan här hemma oxå, någon som vet var i sthlm jag kan hitta liknande?
  • mammaSöt
    183 skrev 2011-09-12 22:10:54 följande:

Min lilla tös då hon skulle döpas...
    Vilka underbara ögon!!
  • mammaSöt
    mammaSöt skrev 2011-09-12 18:31:02 följande:

Safir Kryper äntligen :)
    Haha, jo, jag menade inte att hon är sen på att krypa, mer att hon började ju förflytta sig över rummet med ålningar/armdragningar (hon går helt enkelt upp i plankan) redan vid 4 månader, och nu kan hon "äntligen" förflytta sig på ett mer "normalt" sätt - krypa på alla 4!

Dessutom är jag förvånad, mina tidigare barn har inte krypit sådär "rätt". Leon drog ena benet efter sig, och wilda, tja, hon började gå direkt (kunde dock förflytta sig som sittande)

Men man ska inte jämnföra sina barn (och ändå gör jag det)
  • mammaSöt

Idag fyller Safir halvår Hjärta kryper, sätter sig själv,. sitter.. men inga tänder. e hon sen?

• mammaSöt

Tänker på alla fina mars/aprilbarn! Hoppas ni har de bra! De e galet mkt fart här, Safir kryper snabbt som en ferrari

• mammaSöt
    Alis skrev 2012-07-11 08:30:09 följande:
    Jag känner inte igen ditt användarnamn men brukade du hänga med oss i den här tråden medan vi var gravida? Vi har gått vidare till ett slutet forum där vi snackar och visar bilder. 
    Ja det gjorde jag :) Mamma LWB tror jag att jag hette då. Min dotter, Safir, kom 28 mars 2011 :)
  • mammaSöt
    Alis skrev 2012-07-15 07:50:44 följande:
    Åh, grattis till er! Men kom igen då, hoppa in med oss i tråden! Vi är några till som väntar syskon och det är bara roligt med fler som man kan snacka med. Glad Jag är också beräknad i januari Emmie, vilket datum har du? 
    jag har sökt till er tråd men inte fått något svar :)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.