Inlägg från: Pluppe E |Visa alla inlägg
  • Pluppe E

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Tozz82 skrev 2010-12-08 16:13:32 följande:
    Ser att fler o fler har börjat använda Bola.
    Har ni några erfarenheter av dom? Positivt/negativt?
    Min lilla buse vill nämligen inte alls komma till ro på kvällen/natten utan sover mer än gärna bort dagarna i magen o sen vaknar lagom till en annan behöver gå och lägga sig.
    Några tips?
    Jag köpte min för två veckor sedan.. Vet inte ifall den gör någon nytta egentligen, jag tycker bara att det ser så fint ut :)
    Bäsen vaggas ju till sömns när vi rör oss, därför vaknar den ju när vi väl vill vila eller sova. Men bebisen får in rutin på det där med tillslut tydligen.. Kommer inte ihåg i vilken vecka, men ganska snart har jag för mig :)
  • Pluppe E

Bara för att vi pratar om hemmagjorda grejer! Gjorde lapptäcket på bilden, (har inte tagit någon bild på bara täcket så vagnen och snutte fick vara med) när jag gick i nionde klass. Kul att faktiskt ha det kvar :)
  • Pluppe E

Emmelina: Tack så mycket :) Det är en Brio Happy 2010. Ditt var ju hur fint som helst med!! Önskar att man hade lite talang kvar sedan slöjden i skolan, men det är ju några år sedan haha!

SofieMarcus: Tack så mycket :)

• Pluppe E
    Serla skrev 2010-12-10 01:27:45 följande:
    Jättefint lapptäcke! Ser att du har en exakt likadan vagn som vi har beställt! Var uppe på vinden och rotade för några v sedan och hittade mitt lapptäcke från nian, synd att jag inte tänkte på att ta ner det!
    Tack så mycket! Jaha där ser man :) En 2010 modell eller 2011?
    Det var ju synd, men det går fler tåg, har ju några månader kvar ;)
  • Pluppe E
    Serla skrev 2010-12-10 14:48:10 följande:
    Modell 2011, i april
    Okej härligt :) Fin mage du har r förresten!!
  • Pluppe E

Barbapappa - HM & resten Ullared

I Love Dad & Mum - HM, vantar & resterande strumpor Ullared, Pyjamas Ullared & Panda-dressen Lindex

Det här är det vi har köpt själva, sen har vi 4 kartonger med kläder från 50-74 ärvda ifrån syrrans barn som är 2 & 11 månader idag, och där finns det hur mycket fint som helst!!
  • Pluppe E
    Nessima skrev 2010-12-12 01:28:27 följande:
    Pluppe: Jag har köpt dinosaurdräkten i samma serie som pandan :) Då behöver mitt barn inte vara ensam om att bli utklädd till söta saker i alla fall, skönt att veta att andra också faller för djurdräkterna :)
    Haha, nej absolut inte, djurdräkter är ju hur sött som helst :D Såg inte dinosaurien, lägg upp en bild vettja!!
    MimmiL skrev 2010-12-12 01:29:40 följande:
    Åh Pluppe!! Det svarta såg inte jag i Ullared! Så fina grejer alltihop :)
    Köpte det svarta i augusti tror jag, vi hade planerat in Ullared 3 dagar efter pluset och då var man ju som hel galen redan då :P haha!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.