Inlägg från: Jempa10 |Visa alla inlägg
  • Jempa10

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Shininganne skrev 2010-11-05 23:01:55 följande:
    Som vanligt så har det tillkommit så många fina bilder, både magar och ul!
    Imorgon ska jag ta en ny magbild, 16+0 i morgon- långt efter alla andra känns det som 
    Närå, vi är några stycken som "ligger efter"! Jag är bara 15+2 idag! Så jag snokar även runt i Maj-tråden, tror ju att jag snarare föder i maj.... Tungan ute
  • Jempa10
    Jeans skrev 2010-11-06 09:19:34 följande:
    Jeans2011 sök på de namnet på bilddagboken.se :) ni ser på vänster sida alla bilder jaghar lagt ut på olika datum kommentera gärna dom här i tråden så slipper jag logga in på bilddagboken
    Ja, jisses vilken mage du fått.... härligt!!
  • Jempa10
    Quiet thoughts skrev 2010-11-09 22:09:12 följande:
    När man har för lite att sysselsätta sig med så kan man fota magen i olika vinklar.

Min preggobelly sittandes nu v 17.Solig

Ja, man kan ju roa sig med detta förstås.... kollade just ner på min egen och den ser lite ut som din när jag sitter i soffan.... ska nog också roa mig med kameran någon dag!
  • Jempa10
    Amariea skrev 2010-11-11 17:53:34 följande:

Den här bilden är helt galen. Det är alltså bebisen som tittar rakt in i "kameran" med gapande mun. Folk som jag visar den för tror att bebisen har ett hål i pannan. Tungan ute
    Härlig bild!! Fotovänlig redan... men jag håller med, ser ju nästan ut som bebben har hål i huvudet.... hihi... sötnos!
  • Jempa10

Lägger in en ny magbild jag också.... från idag, v 17 (16+1)
  • Jempa10
    MichaelaRehn skrev 2010-11-12 23:38:03 följande:
    Haha, jag gissar på att jag kommer bli enorm. Det känns så i alla fall, man har ju aldrig varit så här stor förut. Flört
    Jag får samma känsla som dig, att jag kommer bli enorm! Men jag har ju aldrig varit gravid förr så jag vet inte.... Men jag känner mig stor redan nu!! Tycker vi ser ut att ha lite samma storlek på magen! Skrattande
  • Jempa10
    cherry skrev 2010-11-13 20:53:39 följande:
    åh så härliga magar!!! fina ni är tjejer!!!

här kommer en liten påklädd magbild i dag v 17 (16 + 4) med tips på söt och skön (och billig) mammaklänning från H&M mammaavdelning:

Vilka underbara bilder du lägger ut!! Värsta proffsfotografen.... och snygg klänning även denna gång!
  • Jempa10

Återigen nya härliga bilder på UL och magar!!

Grattis till alla som gjort sina RUL, och lite extra till er som fått veta vad ni väntar.... Skrattande undrar om jag klarar av att hålla mig från att fråga vad det är!

• Jempa10
    Nostalgitripp skrev 2010-11-22 07:16:32 följande:
    Jag hoppar in lite sent, jag har BF 28 april. En del av er är ju jättestora. Spöke Känner mig jättemycket kortare gången än er, jag är bara i vecka 18 (17+3).

Såhär såg jag iaf uti förrgår, 17+1.

Du är inte så långt efter.... jag har BF 27/4..... Skrattande Fin mage!!
  • Jempa10
    Nostalgitripp skrev 2010-11-23 08:40:39 följande:
    Ja okej :) Fast får se om vi får majbebisar då :) Har du gjort UL? (har visserlige läst tråden men minns inte vilka sim gjort det och inte gjort det). :) Tack!!
    Har inte gjort RUL än, gör det den 3/12. Men har sett den lilla på ett tidigt VUL pga magsmärtor samt på UL vid Kub!.... Skrattande Ja, jag säger hela tiden att den kommer vänta till maj.... men vi får väl se!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.