Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Loppan31 skrev 2010-10-29 10:27:14 följande:
    Här kommer min lilla kille:)
    inte 1april längre utan 6april

Grattis till sotis-pojken!!! =) Namnde de hur stor chansen var att deras "gissningar" pa kon var ratt? I vilken vecka ar du i? Det har ar ju bara saaaa spannande och uppiggande! Skrattande
  • Emmelinan

Det dar om man ser gravid eller enbart overgodd ut ar nog mest inbillning i en eget huvud. Jag var pa forelasning pa jobbet i Tisdagskvall och kom nagon minut forsent sa jag gick in i rummet sist. Efterat presenterade min kollega mig for sin vaninna som var med och sa "Emma ar gravid!" "Ja, jag vet, det sag jag ju nar hon kom in" Glad Den var jag inte alls beredd pa faktiskt -- att det skulle synas SA tydligt genom klader och allt!

• Emmelinan

Grattis LIAB!!! Vilken otrolig SOTNOS du har inneboende! {#emotions_dlg.flower}

Oooo, vad jag langtar till mitt den 16e!!! Skrattande

• Emmelinan
    cna skrev 2010-11-03 18:15:58 följande:
    har du också ul 16onde? jag med :D längtar!
    Japp! 16/11. Tydligen aven SofieMarcus oxa. Sa vi ar tre som far halla oss pirriga tills dess! Whiiiiiii!!!! =)
  • Emmelinan
    Jempa10 skrev 2010-11-04 19:14:24 följande:
    Är jag den enda som inte tänker kolla kön?! Alla verkar vilja veta innan.... känns lite som att tjuvkika på julklappar!! Skrattande
    Jag hade garna varit en san dar ko-lugn typ som kunde vanta, men jag KAN inte!!! Kan knappt vanta de aterstaende 12 veckorna tills RUL och kommer bli jattebesviken om lill*n vagrar visa sina privata delar!!! =)

Jag vill veta, langta efter HENNE/HONOM, lara kanna lill*n pa ett annat plan. =) Det ar darfor jag inte kan halla mig... ;o)
  • Emmelinan
    cherry skrev 2010-11-04 20:47:55 följande:
    Emmelinan har du 12 v till rul???? I vilken v gör du det??
    OJ! Det blev visst hel-fel! 12 DAGAR menar jag! =) Sorry!

Genast kanns RUL jattesnart (i jamforelse med 12 VECKOR!) hihi!
  • Emmelinan
    Längtan efter liten skrev 2010-11-04 21:23:21 följande:

hemmkommen från RUL :) ser ni vad det är?
    flicka?? Usch, jag ar URDALIG pa sant har! =)
  • Emmelinan
    Längtan efter liten skrev 2010-11-04 21:25:12 följande:

här suger den på tummen...

fick ett nytt bf datum 5 april :) skönt en dag längre än senast iaf :D
    SOTNOS!!! Hjärta
  • Emmelinan
    Längtan efter liten skrev 2010-11-04 21:32:42 följande:
    ha ha ha :D har aldrig sett en flicka som är såååå utrustad :)
    nej, men hon var först 95% säker på att det var en pojke.. sen blev hon 99% säker när hon tittade en andra gång :D
    hahaha, du skamtar!... Ar det inte tva ben som sticker upp och man ser tydligast tva skinkor? da ar det ju inget emellan?!....

Hahaha, vilken tur att jag inte ska kolla sjalv efter kon pa mitt ul! ;o)

Men tankte faktiskt "oj, en flicka da eller? din mage som sag sa typisk ut att vara en pojkmage" -- sa LITE ratt hade jag, aven om det inte var pa det det handlade om! =P
  • Emmelinan
    Längtan efter liten skrev 2010-11-04 21:42:20 följande:

Ok, nu ser jag en snopp!!! =)

Men vad ar da det som ligger at hoger...? (jag SA att jag ar kass pa det har med UL! ;o))
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.