Inlägg från: Äppelkompott |Visa alla inlägg
  • Äppelkompott

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

MissLis skrev 2010-11-04 22:04:27 följande:
    Vad roligt
    Förlåt, jag har ingen koll... vilken vecka är du i nu? 
    Nu är det vecka 16. Ska snart lägga upp en bild igen. Har blivit så dålig på att fota. Hade bestämt mig för att ta ett kort varje vecka men i vecka 15 blev det inget. Och nu har det redan blivit 15+2. Får se till att få det gjort ikväll! Glad
    Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • Äppelkompott
    cherry skrev 2010-11-05 11:11:28 följande:

oj råkade posta innan jag var klar, det där var v 6 :)

här kommer v 15::
    Haha, jag tänkte väl det. För på den första bilden var det ju inte mycket till mage! Vad smal och fin du är. Och vilken fin gravidmage du har fått nu. Glad
  • Äppelkompott
    Biinzan skrev 2010-11-05 21:01:57 följande:

Min lilla i vecka 16+0 :) Profilbild.
    Vilken sötis. Glad
  • Äppelkompott
    Jeans skrev 2010-11-06 08:32:43 följande:
    Synd jag inte kan lägga upp magbild, haha.. Jag är ju redan megastor. Har en vän som är i vecka 26, jag är i vecka 18 och är lika stor! Jag tänkte skapa en anonym bildagbok och lägga upp magbilder där så får ni se! Lovad ni att kika på den då? kram Jeans
    Jajemän, jag kommer att kika in!
  • Äppelkompott
    Jeans skrev 2010-11-06 09:19:34 följande:
    Jeans2011 sök på de namnet på bilddagboken.se :) ni ser på vänster sida alla bilder jaghar lagt ut på olika datum kommentera gärna dom här i tråden så slipper jag logga in på bilddagboken
    Vilken fin mage du har!
  • Äppelkompott

Vecka 16 (15+5). Känner mig allt större men då vi jämför bilderna med dem tagna i vecka 14 så syns det knappt någon skillnad.
  • Äppelkompott
    chesa skrev 2010-11-08 16:14:26 följande:

Har varit på RUL idag! Såg en helt underbar liten pojke! Sååå fin och allt såg bra ut med honom. Jag fick dock tid för återbesök i v 28 för jag har tydligen en liten cysta på moderkakan, precis intill där navelsträngen fäster. Läkaren som kom in för att kolla på den sa att det inte ska vara någon fara. Flödet i navelsträngen var jättebra så vi skulle inte oroa oss. Men om vi ville så kunde vi få komma tillbaka om 10 veckor för att vi inte ska behöva oroa oss. Blev flyttad från BF 6 april (18+4) till BF 11 april (17+6)  (som väntat utifrån ÄL). Är såååå lyckliga!
    Förstår att ni är lyckliga. Hoppas att det inte är någon fara på grund av cystan, skönt att ni fick återbesök. Bokade ni ett 3D-ultraljud privat eller hade de en sådan maskin på vanligt RUL? Jättefin bild i alla fall, det är så häftigt när man får se dragen tydligt. 
  • Äppelkompott

Jag har en tatuering i ryggslutet, undrar om den kommer att sträckas framåt senare... Det ska bli intressant att se!

• Äppelkompott

Vilka söta små knoddar och vilka fina stora magar!

• Äppelkompott

Vecka 17 (16+2). 
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.