Inlägg från: ewaulrica |Visa alla inlägg
  • ewaulrica

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Adrastina-jag gillar dina kläder!! (ja, eller inte DINA kläder då...men den blivande bebisens ;)) Speciellt KIZZ-tröjan och barbapapa!! :)

• ewaulrica

Adrastina-har du köpt KIZZ-bodyn nyligen? En sån vill jag också ha, gillar verkligen såna tröjor :) gärna typ AC/DC typ.. huuuur coooolt som helst, även på en tjej! :)

• ewaulrica
    Emmelinan skrev 2010-12-17 18:04:14 följande:
    Min man ska fa den dar mossan med "I <3 dad" och "tillhorande" body med samma text av var bebis i julklapp! *japp, sa lojlig ar jag!*
    Den gav jag till min sambo när jag skulle tala om att vi hade fått plus på stickan... ;) hade inte förväntat mig ett plus men till sist satt jag ju där, skakig på toaletten. Det var direkt in i sovrummet för att ge honom presenten...han förstod direkt! :)
  • ewaulrica

Här är vår fina vagn..fast vi har inte satt på sufletten på sittdelen osv..sen har vi inte tagit bort all plast och sånt än heller...;)
  • ewaulrica
    Patetiskanka skrev 2011-01-10 11:02:28 följande:

hihi en riktigt söt navel har du! ;)
  • ewaulrica
    Patetiskanka skrev 2011-01-10 12:29:13 följande:
    Hehe tycker du? :D tycker den ser rätt äcklig ut faktiskt..haha
    nä, jag tycker det är fint när den börjar bukta ut åt andra hållet... :)
  • ewaulrica
    ewaulrica skrev 2011-01-10 12:30:51 följande:
    nä, jag tycker det är fint när den börjar bukta ut åt andra hållet... :)
    det gör inte min än...har för mycket fett i vägen..haha :)
  • ewaulrica

bilder på mig idag, v 26. hm. nog ser man att naveln börjar bukta åt andra hållet ändå... :)
  • ewaulrica

jösses...nu ser jag..vad "låg" min mage ser ut att vara?! (det har varit några som har konstaterat det också, att den sitter "långt ner" på nåt sätt)

• ewaulrica
    xzenasliv skrev 2011-01-10 15:21:02 följande:

Här kommer en liten rolig bild från i helgen, gissa vart bebisen ligger ;)
    hihi..det var en rolig bild! :)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.