jennyc skrev 2010-11-01 20:38:21 följande:
ja som sagt jag är bara glad att ingen förstår mig mer än de som redan finns. Jättesvårt att förklara och jag har redan skrämt bort ohyggligt många gravida genom att prata om hur jag känner och mår så jag håller det där det är accepterat. Grejen är också att det blir många "stackars dig" "åh va orättvist" och ja du vet...skitjobbigt när det är det enda man tänker hela tiden ändå men att bli helt ignorerad är ännu värre...tyckte som sagt att de va kul med en bildtråd och tänkte först inte nämna nåt om Max men många besöker min sida och läser det jag skriver så det är svårt men jag tänkte nånstans att små kommentarer är ok på bilder eller ett snabbt, "Hur är det" där det stannar vid ett ytligt samtal och inte delar med mig av jobbiga saker med för många...de som är intresserade om sorgen och döden och allt de där kan skriva privat till mig men det är sällan jag svarar för orken finns inte att svara på samma saker hela tiden...ja skit samma...bilder här men då borde man i teorin inte få kommentera bilderna heller?
Jag har en bildtråd men vi pratar och minns och umgås där med....fast vi pratar i andra trådar också...
Ingen kan förstå FULLT UT om man inte varit där, jag har "bara" haft 6 missfall så jag vet inte hur de känns att ha haft ett barn som dött, därför kan jag inte förstå. Och jag skippar "Stackars dig" för de hjälper inte heller.
Ja, en bildtråd för UL/magbilder för oss som väntar ja :) Precis som du gör nu igen. Om du skriver "Hur är det?" i vanliga tråden kan de ju stanna vid bara det där också precis som de gör här för dig, eller? Eftersom du inte orkar svara på "samma" frågor hela tiden privat så behöver du ju heller inte skriva för mycke om de i andra tråden? Jag må låta hård men jag förstår inte resonemanget..
Ja, din bildtråd är ju för er änglamammor, inte för de gravida..
Du är JÄTTEVÄLKOMMEN att snacka i andra tråden! :) Om allt.
De handlar inte om att inte kommentera bilder, de handlar om att snacka, föra en dialog om ischiasproblem, vanliga "hur mår du?" osv här. de gör vi ju i den andra.. ?