Inlägg från: lyckligmamma87 |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma87

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Tozz82 skrev 2010-10-20 19:13:34 följande:
    Jag hade absolut inte klagat på o få den senare.. ryggen har redan börjat ta stryk..
    O foglossningen är ett rent helvete.
    Men man glömmer genast bort det varje gång man känner rörelserna inne i magen :)
    mmm kan förstå det.......
  • lyckligmamma87

hur ser era magar ut när ni ligger ner?? har ni bild på era??

• lyckligmamma87
    Jempa10 skrev 2010-10-28 10:07:45 följande:
    Har ingen bild när jag ligger ner, men då blir magen mycket mindre.... känner dock att den är lite "hårdare" nertill så det är väl livmodern jag känner där, så platt blir den inte.... sen åker resten av magen liksom ut mot sidorna!
    ok skönt o höra att min mage är som den ska då
    Quiet thoughts skrev 2010-10-28 10:14:07 följande:
    det gör den på mig med, ser ut som en degklump nästans
    asg så känner ja mig oxå hihi
  • lyckligmamma87

ja upptäkte att min mage står ut nästan lika mycket när ja ligger ner nu o den blir hårdare oxå

• lyckligmamma87
    Tozz82 skrev 2010-11-02 10:58:15 följande:
    ja vi har lite bekymmer me en person än så vi håller det hemligt ett tag till.. går dock o dölja i tjocka tröjor :)
    hur lyckas du med tjocka tröjor min börjar nu puta ut i jätte tröjor o min är mycket mindre  28dagar kvar sen vet  typ alla......o då kan ja börja gå i mina tajta linnen o tröjer igen längtar.......fast ja har oxå några som ja är osäker på om dom ska få veta men men
  • lyckligmamma87

framifrån v 19

sidan v19

liggandes v 18

• lyckligmamma87
    Tozz82 skrev 2010-11-02 15:51:24 följande:
    Jag kan nog lyckas med det mesta... Gick med anorexia i 5 år innan mina föräldrar såg mig med en t-shirt..
    Så o gå med en tjock tröja o dölja en mage är ju precis tvärtom mot vad man gjorde då..
    Får gå o puta me rumpan en hel del dock :)
    ok fy inte bra ja lyckades bara dölja mitt i 1-2år då läkarna upptäkte det osv....men hoppas du mår bra nu
  • lyckligmamma87

skönt o se era magar som är litte mindre för ja har panik när ja ser alla stora ibland tror ja att nått är fel när min är så liten o så får ja se era så kan ja andas ut igen......alla har ju jätte fina magar så mysigt

o älskar alla ul

längtar tills nästa v fast är mega nervös

• lyckligmamma87
    emull skrev 2010-11-05 17:49:13 följande:
    Hur långt fram gick din tatuering från början? Har också en på samma ställe men har aldrig tänkt på att den kanske kommer "klättra fram" så... har en framtill me så vet inte hur de kommer bli =P
    ja har oxå där bak öven på magen o runt om o dom på magen kommer tydligen att växa o bli större ObestämdRynkar på näsan

så kan den på ryggen oxå ändra sig hjälp
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.