Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Har själv haft väldiga problem med magen och har reumatism...så ingen tänker så mkt på att jag är stel och jag kallar bebismagen för fläsk pga stillasittande...inte helt osant :D
ser ju visst gravid ut :D
min mage är så ojämn pga lite överflödigt så magen ser ju skum ut bara nu...har jag dessutom ätit så är allt ovanför naveln svullet och det blir en bit som buktar inåt vid naveln :S jaja...de jämnar nog snart till sig. Nästa vecka ska jag ringa och få tid för rul..imorrn 15+0 :D
själv använder jag oversiza tröjor nu och halsduk ;) till och med de som vet ser knappt när jag är klädd så :D Svart är ju ett bra tips också till de som vill ha sin hemlis ett tag till som vi ;)
23-11 ska jag på rul...tjohoo
jag småpratar gärna här då jag inte vill va med i snacktråden då jag behöver annat stöd än bara blivande mammor...hänger med änglamammorna som är gravida men delar gärna med mig av mina känslor lite här med...risken om jag är i snackis tråden är att de blir väldigt mkt död, sorg och Max och de blir inget roligt för nån, bara vi som är mitt i det kan förstå att i det här läget måste man som gravid ventilera...så ursäkta om jag småpratar här men ni kanske förstår ändå ;)