Inlägg från: AlbusMinerva |Visa alla inlägg
  • AlbusMinerva

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

säger som ovan..
    sen beror det väl på vad man gillar förstås
    jag bör kunna äta det mesta el tom allt som jag brukar äta..

• AlbusMinerva

Usch, kan inte låta bli att nojja..
    Vet att det inte är ovanligt att inte känna fosterörelser än, men eftersom jag är nästan säker på att jag kände en liten en för några nätter sen, o sen inget mer - så kan jag inte låta bli att oroa mig..
    Jag har iaf ringt ner til BM o väntar nu på att bli uppringd.. Hoppas på att kunna få 5 minuter av hennes tid o se om vi kan höra hjärtljud.. Vill också vara säker o få höra som så många av er andra

• AlbusMinerva
    Längtan efter liten skrev 2010-10-21 10:23:50 följande:
    känne ju inte ett skit :( kanske inte lever längre?
    har iof moderkakan i framvägg men ändå :(
    skulle inte förvåna mig att det skiter sig nu också som alla andra gånger...
    Försök tänk positivt! Du skadar bara dig själv annars.. Och riskerar att stressa upp barnet Obestämd
    Men jag förstår dig..
    Har själv precis pratat med BM som låter mig komma ner i eftermiddag.. men det var motvilligt.. *s*
  • AlbusMinerva
    Längtan efter liten skrev 2010-10-21 10:44:02 följande:
    usch nu gråter jag nästan.. jag vet att jag bara skadar mig själv... :(
    Förlåt! Det var inte min mening att göra dig upprörd o ledsen! *krama*
  • AlbusMinerva

Nu har jag iaf varit hos BM.. Hon hittade hjärtljudet med en gång Skrattande
    150 - 156 fina slag i minuten! Känns sååå skönt!

• AlbusMinerva
    Emmelinan skrev 2010-10-21 15:51:57 följande:
    Sa skont!! =)

Har ar det total nedrakning som galler for nasta UL pa Tisdag. =) Kommer da vara 15+4 enligt de rakningar som galler idag. Vet inte hur det funkar med RUL har i USA, ska fraga det nar jag ar dar. Ska ta och skriva en lista med alla fragor den har gangen, har inte trott att jag behovt det innan, men nar jag val ar dar blir jag sa tagen av bebisen att allt annat trillar ur huvudet. =)
    Ja, men så är det väl med allt?
    Man tror att man skall komma ihåg alla 113 frågor man har.. Men det gör man aldrig
  • AlbusMinerva
    Längtan efter liten skrev 2010-10-21 20:22:59 följande:
    vet ni vad jag precis gjort?
    beställt tid för 3d/4d ultraljud den 28 december :) såååå spännande det ska bli :D
    Skrattande tummen upp!
  • AlbusMinerva
    Nessima skrev 2010-10-21 23:46:48 följande:

Vecka 17 :) Det känns som att min mage ser ut att sitta lägre än vad många andra magar här i bildforumet gör. Kanske bara så att jag har kortare överkropp så att allt blir lite hopmosat :P

Har även tänkt på att det är rätt skönt att jag redan har bristningar över hela kroppen sen tonåren, då kanske det inte känns så hemskt om det hamnar några på magen efter detta :) Dessutom syns det inte jättemycket att jag har bristningar över hela höfterna och ryggslutet, på bild ser jag dem enbart om jag tittar efter dem (kanske iofs för att jag inte kan släppa magen med blicken ^^)
    Jag har gått in i v 17 idag.. önskar jag hade lika fin mage som du!
    Det gör mig inget om den inte är så stor, men vill ha den där typiska kulan.. jag ser fortfarande bara tjock ut.. Obestämd
  • AlbusMinerva
    brandnewday skrev 2010-10-22 14:05:56 följande:
    Här är en bild i vecka 14+3 på kvällen.
    Går in i vecka 17 imorgon men magen har inte förändrats någonting :(

Förstföderska.. är 19 år gammal så det kanske är därför?

bild från min blogg baramimmies.blogg.se
    besök gärna! :) 

Vilken jättefin o lagom mage!! Precis så jag skulle vilja ha
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.