Inlägg från: Bellsam |Visa alla inlägg
  • Bellsam

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Vilka fina magar!
    Min mage har växt lite med, tänkte försöka ta en bild i helgen och lägga upp Glad

• Bellsam
    cherry skrev 2010-12-03 12:20:41 följande:

måste bara dela med mig av de söta små babyklädern jag köpt till vår lille! Inte klokt vad smått och sött det är med babykläder!!! 

Vilka söta! Speciellt bodyn överst med kossan..
    Vart har du handlat?
  • Bellsam
    cherry skrev 2010-12-03 12:29:46 följande:
    De på översta bilden är pyjamasar :) Nästa alla kläderna är köpta på H&M!!
    Ok, de var jättesöta i alla fall Glad
  • Bellsam
    lindberg78 skrev 2010-12-16 20:10:06 följande:

v 23+5
    Fin mage. Den ser ut att ligga lite över snittet (som min gör). Vet du vad du har för sf-mått?
  • Bellsam
    Adrastina skrev 2010-12-17 14:47:45 följande:
    Köpta på H&M.

Hur gör man för att lägga in fler bilder i ett o samma inlägg? Måste dem inte sparas i galleriet först o sedan kopieras därifrån, eller finns andra sätt? *känner mej dum*
    Under rutan du skriver i finns det "ladda upp en bild". Tryck där så kommer bilden du valt upp. Där kan du också välja ytterligare en bild när du laddat upp en bild osv.
  • Bellsam
    Adrastina skrev 2010-12-17 14:55:11 följande:

Köpta på Lindex!

Köpta på H&M

Köpta på Lindex!
    Tack Bellsam! Har inte ens kikat där nere innan! Glad
    Lätt att missa Glad
    Fina kläder du har köpt förresten! Kommer vara världens lyckligaste bebis i dom kläderna tror jag Glad
  • Bellsam

Hittade ett fint paket med bebiskläder i som jag var tvungen att ta med hem. Oj vad svårt det är att bara gå förbi ibland!! Men nu ska jag försöka att inte köpa några mer kläder förrän bebisen är ute i alla fall Skrattande

• Bellsam
    Patetiskanka skrev 2010-12-21 14:50:36 följande:

Måste bara visa bilden jag tog på magen och pappan till barnet igårkväll.
    Tyckte den blev så himla söt. Så fort magen har växt till sig lite mer så ska vi till en fotograf och ta "riktiga" bilder :)

Jag rekomenderar verkligen att gå till en fotograf senare! Gjorde själv det när jag väntade sonen, och resultatet kan du se i mitt Galleri om du är intresserad Glad Vart helnöjda så när sonen kom så åkte vi till samma fotograf och tog kort igen. Ska snart boka tid för att ta kort på magen denna gång med, tänkte vara ute i god tid med bokningen. Sen när bebis kommer vill jag ha syskonkort såklart! Man blir beroende, ha ha.
  • Bellsam
    miraclee skrev 2010-12-27 18:34:30 följande:
    Magen vecka 24 :)

SF mått; 23,5 cm - ligger mot den översta kurvan.

Oj, är 23,5 cm mot den översta kurvan? Vet att jag ligger över den kurvan men trodde inte det var så mycket. Hade ett SF mått på 28 cm i v 25+0. Kul att se att man kan ha så olika Glad
  • Bellsam
    miraclee skrev 2010-12-28 13:58:55 följande:
    Ja, enligt min BM så vare de.. Hon sa först "Vilken liten o söt mage" o sen när hon mätte så utbrast hon "OJ! Livmodern va stor." Och så sa hon att jag ligger mellan den mellersta och övre kurvan.. krångligt skrivet men du förstår nog ;)

Men.. 28 i 25+0? Hoppsan!! :D
    Jo jag förstår vad du menar Glad

Ja, det kan man säga, ha ha.
  • Bellsam
    lyckligmamma87 skrev 2011-01-03 13:00:47 följande:
    hur ser era sambon  ut?  bilder?  ja har min i mitt bildgaleri =P
    Om man går in i mitt bildgalleri och klickar på "Ateljé" så finns det ett gäng urval av bilder på mannen som snart blir tvåbarnsfar Glad
  • Bellsam
    princess77 skrev 2011-01-02 22:30:36 följande:
    Nyårsafton! Vecka 28 (27+2)

Vad fin! Jättefina kläder. Hittade något liknande som jag funderade på att köpa men sen valde jag något som jag hade låg hemma i garderoben istället Glad
  • Bellsam

Här är en bild på vi som utökar familjen till två. Detta kortet togs för ca 2 år sen och förutom att sambon utökad sina tatueringar och numera är svarthårig så ser han i stort sätt likadan ut Glad
  • Bellsam

MariaM78a: Jättefin bild!

Måste dela med mig av några bilder som vi var iväg till en fotograf och tog när jag väntade sonen. Nu har vi bokat en ny tid för denna mage att förevigas på bild. Ska bli jättekul!

• Bellsam
    lyckligmamma87 skrev 2011-01-19 20:03:55 följande:
    va kostar det o göra såna fotton???
    Det beror lite på vart du gör det osv. Sen så beror det ju på om du vill ha album (hårda eller mjuka), lösa kort osv. Så det är ju ganska så stort spam.
    Det bästa du kan göra är att kika runt vilka som finns i närheten hos dig. De flesta har ett galleri i på sin hemsida och det är bra om du kikar där först om det är kort som du tycker ser bra ut och som du kan tänka dig. Alla fotografer tar så himla olika bilder.
    Sen ringer du dit och frågar vad just dom tar för att ta dina bilder.
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.