Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Tozz82 skrev 2010-10-12 16:22:35 följande:
    Fick höra imorse när vi gick upp av sambon att jag till o me "blivit stor där nere"...
    Han vet verkligen hur man INTE smickrar en gravid :)
    ööh va?! hur menade han då?!
    jag hade blivit ledsen faktiskt...
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

får väl slänga in och bjuda lite på mig själv också
    tagen nyss 15+2
  • Längtan efter liten

happ min bild försvann får testa igen. tagen ikväll 15+2
  • Längtan efter liten

15+3 enligt mig och 14+3 enligt ul idag, men tror han såg FEL =/ är hundra på att jag såg 15+3 på skärmen...
    jaja här är kommer en dålig bild iaf.. men det är min kärlek.. 11cm från rumpa till huvud.
  • Längtan efter liten
    Pluppe E skrev 2010-10-14 21:43:29 följande:
    Låter som 15+3, min bäse var 7,5 cm 13+1.. Så du måste ha sätt om man ska gå enligt storlek, vilket man gör va? :)
    ja det var det jag tror att jag gjorde.. men han sa blankt 14+3..
    jag fortsätter tro på mitt till RUL om 3 veckor.
    men man kan inte sluta oroa sig om stl om det nu är så att den säckar efter lite.
  • Längtan efter liten
    Pluppe E skrev 2010-10-14 21:49:39 följande:
    Jag blev så nyfiken så jag läste lite på nätet & i v.16 är den mellan 10-12 cm, och är du 15+3 gången är man väl i v.16 enligt alla veckor som dem räknar här på nätet :P
    jag håller fast vid det i 3 veckor till. säger den bm något helt annat vid RUL så litar jag på henne. där gör hon en grundlig genomgång med mätningar... tack för att du kollat :D
  • Längtan efter liten
    Jempa10 skrev 2010-10-14 22:49:25 följande:
    Ja, man ska nog hålla lite på sin egen tro.... Sen kommer bebisen när den vill i alla fall, den kommer strunta i vad både vi och läkarna säger.... hihihi... Sen ska du inte oroa dig tror jag!
    Ja du har så rätt så...
    men kan inte sluta oroa mig eftersom jag har så många mf och ma i bakrunden + att dottern var liten när hon föddes. så det känns som att risken finns att även denna blir liten.. och FÖR liten är ju inte bra heller.
  • Längtan efter liten

snyggt jobbat bebisen i nessimas mage :)

• Längtan efter liten
    jennyc skrev 2010-10-15 18:42:39 följande:
    samma här :S fast börjat på vatengympa nu så kanske de kan hjälpa mig att hålla vikte :D med Max gick jag bara upp 3 kg till v.24-25 sen sista veckan massa vatten
    åh vad roligt med vattengympa.. jag funderar på att börja på det jag med.. det är så skönt.
  • Längtan efter liten
    jennyc skrev 2010-10-15 19:06:17 följande:
    ja jag har redan foglossningar eftersom  jag bara varit "icke gravid" i 3 månader :O Haft känningarna av fogarna sen Max kom men nu har det satt igång på allvar så jag måste få vattengympa så jag får rört på mig något...så underbart när man känner sig lätt och smidig men hemskt när man ska gå upp :S

Har problem med lederna innan (reumatism) så jag får egentligen inte träna hur som helst utan ska hålla mig i vattnet annars med :D
    okej så du har tätt mellan barnen vill säga.. det är ju det som är det värsta att kroppen tar sån stryk av det...
    hoppas det släpper...
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.