Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Tiiinaa skrev 2011-03-24 17:20:32 följande:
Mimmie91: Vilken fin och smidig liten mage! Du har inte gått upp så mycket i vikt kan jag tänka mig.Såg att du fått kommentarer på dina string och jag måste också bara kommentera..hehe. Jag har inte använt string sen jag var typ 20 (är 26 nu). Jag klarar inte av det. Får rysningar bara jag tänker på hur det känns med det där jäkla snöret mellan skinkorna..hehe. Jag önskar dock att jag kunde ha det för ibland till vissa byxor behövs det...men jag kör hårt på min boxer och hipsters och det syns ju inte så mycket egentligen, dom skär ju i alla fall inte in så man får en valk, kanske att troskanten syns lite men det spelar ju inte så stor roll.
Bjuder på en osminkad och blek jag i myskläder idag. Idag är det vecka 34+5 för mig. Det är sååååå lång tid kvar för mig om man jämför med många av er som ju snart har BF. Men men så är det. Jag hoppas att bebisen ville sjunka ner lite snart för nu är det så himla trångt uppe vid revbenen. Har så ont där hela tiden.
Måste bara visa det nya tillskottet hemma hos oss. En giraff som jag virkat enligt detta mönster: ianyckelpiga.blogspot.com/2009/06/giraff-mons...
Jag började virka med rätt tjockt garn och virknål nummer 4 helt ovetandes om att den skulle bli så stor. Haha, den är nästan 60 cm hög. Men söt blev den i alla fall. Sambon blir alltid full i skratt så fort han ser den, han säger att han ser dumsnäll ut..hehe