Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Pluppe E skrev 2011-03-04 10:44:37 följande:
Vilken mage :D Finfin!Emmelinan skrev 2011-03-03 23:07:58 följande:
Idag var det TUL igen. Hon lag "perfekt for att fa sa exakta matningar som ar mojligt"! Skoterskan trodde dock inte att att hon kunde fa lillan att komma upp i 81% igen som det blev vid forra TUL (ursakta om jag tjatar, men sa att det inte missas, har i USA mats det annorlunda och medel ligger alltsa pa 50%). Men nar alla matningar var inskrivna i dator-utrakningen blev resultatet en vikt pa 3 kg (!!!) i vecka 33 (deras berakningar ar helt baserade pa sista mensen och med en cykel pa 28 dagar som jag VET att jag inte har! Min cykel ar pa ca 23 dagar, vilket ger en skillnad pa en vecka! Deras utrakning ar 17e april, FL -- enligt 23 dagars cykel -- ar 10e april, vilket faktiskt skoterskan oxa ansag mer troligt nar jag sa det till henne).Det blir ytterligare TUL om tre veckor for att da bestamma hur vi ska gora. Enligt dagens matningar landar lillan pa en fodelsevikt runt 4.5-5 kg!! Sa visar nasta TUL samma eller annu hogre tillvaxt kommer jag troligen att sattas igang tidigare. (Har over rekommenderas kejsarsnitt vid en vikt pa 5 kg och over.) Sa ja, vi far se hur det blir! =)
Lustigt anda att jag borjade gora TUL pga risk for tillvaxthamning, nu gor jag TUL for att se sa hon inte blir FOR stor!
MASTE bara visa en narbild underifran ansiktet! Jag vet inte varfor jag blivit sa kar i den har bilden, men nar det har dok upp pa skarmen pa UL smalte jag till en POL! Hon har NASBORRAR lixom! Tva HELT VALSKAPTA NASBORRAR!!! Det ar ju HELT fantastiskt!!!
(Mannen fragade om det till hoger ar ett oga (!?!).... "eh, nej, alskling, det ar det inte..." vem av oss tror han skulle bidra med grodgener? )