Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

needtobreathe skrev 2011-03-01 14:59:33 följande:
    Hm! :)

Finns den beige, blå o rosa! Skitsöta! Me mössa o strumpor! :D
    tack, ska genast in och kika :D
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

de var nog slut, fanns inte där :( de som var sååå söta

• Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-03-01 17:35:43 följande:
    Kolla i butik ngn dag då? Där finns de! :D Vi har de blåa setet, skitgulligt äre!
    jävla bajs att vi inte har hm här... kanske finns på nordstan i göteborg? har de någon hm butik just där?
  • Längtan efter liten

jag, min vackra dotter och bebisen i magen.
    34+6

• Längtan efter liten

tack bunny :D

• Längtan efter liten
    ASL skrev 2011-03-07 18:59:55 följande:
    Åh jag har typ tusen idéer, svårt att förklara i text dock... (och det är inte alltid de blir bra men det är kul att exprimentera...)
    Testa testa testa!
    Uppifrån, underifrån, halvt bakifrån, liggande på rygg, lutad mot en vägg. Du kan sitta i skräddarställning och hålla om magen och luta huvudet bakåt och så kan din kompis ta kort rakt uppifrån osv osv osv...
    Lycka till och hoppas vi får se bilderna i bildtråden sen?! Gravid
    smakade kakorna gott?=)
  • Längtan efter liten
    ASL skrev 2011-03-07 19:14:47 följande:
    Hihi, har ännu inte smakat, men nu kan jag nog inte hålla mig längre... Tungan ute
    Har dock lagt in en bild på dom också Flört

(med tanke på att jag mest ligger på rygg i soffan så vet jag inte om alla de här bakverken är en så bra idé...)
    jag vet. jag har precis mockat ihop en semla. och jag är också sofliggare. men vafaaaaan, man är bara gravid 1 gång per år :D
  • Längtan efter liten
    ASL skrev 2011-03-07 20:16:52 följande:
    Haha du har så rätt! Har tryckt i mig två nu, och hade det inte varit för alla sammandragningar jag får så fort jag reser mig eller överhuvudtaget rör mig (och att det är ett helt företag att resa sig) så hade jag nog kilat och hämtat fler... Flört

...och enligt min sambo blir det ingen mer graviditet för min del... så jag får passa på!!
    inte någon mer graviditet?! då hade jag ätit som en tooook (hrmf, gör jag inte redan det?!)
    passa på att köpa semlor idag då, på semeldagen och allt. kanske till och med två =) ha ha...
  • Längtan efter liten

så otroooligt fina ni är.... snart är magarna borta.. tänk på det så njuut!

• Längtan efter liten
    ASL skrev 2011-03-08 11:37:32 följande:
    Haha, det gör jag... det går bara utför nu och det är ju nästan fem veckor kvar... herregud!!
    Vi har dock liiite olika syn på det där med att detta skulle vara sista graviditeten, jag röstar på en till. Om några år sådär. Det kan jag nog få med honom på, vad ska vi annars med vårt stora hus till?! Flört

Ska snart bege mig in till staden och då garanterar jag att det blir SEMLOR!! Flera stycken!! Hehe...
    haha du kan nog få honom på din sida... vem kan motstå de små söta?
    precis, vad ska man annars med ett stort hus till?

det går utför för mig med.. men idag är jag inne på en "någelunda" bra dag...
    dock ska jag unna mig och dottern pannkakor med glass och sylt till mellanmål.
    Men däremot tog jag vv´s gulashsoppa till lunch så det kanske väger jämt? haha....
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.