Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Tiiinaa skrev 2011-02-17 21:38:02 följande:
Jaha har du också BF den 29:e :) Lyckost dig som slipper vänta så länge ändå då! Fast det kanske inte är så kul att bli snittad heller så det blir väl lite det onda med det goda. Jag ligger som jag ska på min kurva. Sist jag var hon BM så låg jag på 28 cm i vecka 28 så det är ju precis som det ska. Ska dit på måndag igen så då hoppas vi att jag inte växt allt för mycket...eller för lite för den delen. Jag tror det handlar om att jag är så ovan vid magen, detta är ju min första, plus att jag har så kort överkropp så magen lixom måste ju komma utåt mer :) Kan dom känna att barnet är stort eller ser dom det bara på sf-måttet kanske? Jag är också orolig att bebisen i min mage är stor.
Hon kände lite mer på magen sist så den 28.2 får vi se om vi bokar in ett tillväxtUL.
Iom att jag har lite litet bäcken så snittas jag samt av tidigare förlossningskomplikationer.
Så de kan ju aldrig säga hundra hur ett barn blir men hon är ganska erfaren och sa hon tyckte bara av att klämma runt på magen så var det en större bebis på gång.
(tack o lov för snittet nu iom att sonen närmade sej 4 kg)