-
-
Men! Vad hande!! Naja, ovan klanning fyndades pa Zara's REA! For 65 kronor! Har kollat in den innan. Lite hostig sa jag kopte en som ska passa nasta host/vinter.
-
Lite fler fynd fran helgens REA!
Stickad troja for 40 kronor fran Zara
Annu en hostklanning for 65 kronor aven den fran Zara
Hittade denna utan prislapp pa H&M, visste inte ens att den var pa REA foran jag fragade om priset -- $ 1.00!!! Ja, tack. Jag tar den!! Kommer vara jattefin i sommar!!
Har denna dressen i lila redan, men nu var den pa rea, sa kopte en i brunt oxa ($ 5.00)
$5.00
JAG ALSKAR REA!!! -
2 knappar i ryggen/nacken har den. Ja, en dollar, typ 6 kronor och 50 ore! HEEEELT ok tycker jag!sakurasaj skrev 2011-02-01 22:19:27 följande:En (1) USD? Det är ju nästan gratis! Är det den från Newbie-kollektionen? Med knappar på ryggen? Den kostar i så fall 99 kr här och är minsann inte alls på rea. Nu blev jag avis! Fast jag tror ju att det är en pojk i min mage...
-
Fina saker Amariea! Speciellt sparkdrakten med flugsvampen! =)
-
Sa fina magar!!
-
Idag 30+4, 2 kg. Tror bestamt att liten babylove har ett leende pa lapparna! Fick oxa hora att detta ar inte sista TUL for var del, men det ar nog sista bilden som ar vard att spara, for nu borjar de bli lite for stora och det ar lite for trangt att fa till en bra bild. Tyckte minsann att lillan har bade min nasa och mina fotter! Pappan har varldens plattaste fotter och jag har precis tvartom! Det sag lillan oxa ut att ha nar hon spretade pa tarna lite for oss!
Hon ligger forresten PRECIS sa som jag gissat! Huvudet nerat, rumpan till vanster om min navel (jag kanner den sticka ut ganska ofta) med fotterna trampandes at hoger!
-
Oj, vilken jattebild det blev! ... 30+3 skulle det vara... klev en dag i forvag dar visst...
-
Tack for komplimangerna alla!
Kandes nog annu mer som hon log nar man sag henne "in action". Pa de tidigare tva tydliga UL dar man verkligen sag vad hon gjorde, svalde hon vatten/gaspade hela tiden (vilket ju oxa var supersott!!!). Den har gangen gjorde hon inte det. Utan hon sag ut att le/skratta for sig sjalv dar inne medan hon studsade runt och lekte med fingrar och tar! Hon sag ut att ha HUR kul som helst dar inne! -
Jag som alskar rosa och blommor, osv. (aven om jag inte BARA alskar det!...), tankte direkt nar jag sag bilden (innan jag laste texten) att en SAN vill jag oxa ha till var dotter! Sa tycker inte alls den ar typisk killig! (bodyn alltsa, jeans har jag aldrig ens tankt tanken att det skulle vara nagot killigt med det...)ewaulrica skrev 2011-02-09 17:13:31 följande:TACK!!! Jag är så knasig så jag tycker nästan det är coolt att ha åt det här hållet på en tjej också (lite provocerande kanske, jag vet) och eftersom jag arbetar med barn så vill jag gärna tänka på det här med kill- respektive tjejkläder. Klart är att jag aldrig skulle sätta på min pojk en klänning eller något verkligen uttalat "rosa" (iof... man ska aldrig säga aldrig) men det är ju lättare att göra tvärtom, dvs låta en flicka ha nåt som ovan. Med min första dotter så satte jag alltid på henne rosa, rött, rosa, rött med små gulliga blommor och fjärilar. Inte så att jag säger att det är FEL, men jag vill kunna sätta på nåt annat också utan att för den skull behöva få höra att det är "killigt" eller "tjejigt".