• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Detta är resultatet av Malcolm när man lägger han i gymmet.. Får han bestämma så ska han få åka runt på mammas höft genom nästan all vakentid.. Eller "krypa" runt för o ligga på mage e absolut inte alls så stora problem med. Ska kanske tilläggas att han bara sover på mage oxå då det inte blir långa sovstunder om man lägger ner han på rygg. Det brukar resultera i ett gallskrik efter max 5 minuter..

• Tozz82

Sele finns oxå.. Är dock inte alls så skoj förutom när man e ute.. Han vill kunna röra på sig verkar det som o på bvc sa dom bara att han e lite för snabb för sitt eget bästa :)

danosani skrev 2011-06-13 13:59:55 följande:
    Bara att skutta iväg och investera i en bra sele/sjal låter det som
  • Tozz82
    J o a n n a skrev 2011-06-16 21:13:39 följande:
    Yal: kepsen är från HM men köpt för två år sen. Bodyn från newbie/kappahloch byxorna från HM tror jag. :)
    byxorna är från hm :D Malcolm har likadana.. Dock storlekarna större.. Har tre olika par i den stilen..
  • Tozz82

YAL hm byter ju tyvärr sortiment lite när som.. O deras hemsida skulle jag inte ge många kronor för..

• Tozz82

Han har ju börjat o "krypa" nu så han tar sig runt lite när som o var stans.. Både i sömnen o i vaket tillstånd...
    Vågar absolut inte lägga han i vår säng längre..

Det jag trodde folk skulle reagera på var att han låg på mage..

• Tozz82

Vi har ju låtit Malcolm sova på mage sen han föddes då det brukar sluta med gallskrik efter bara några minuter om man lägger han på rygg.. BVCsköterskan har sagt att vi får göra det som känns bäst för oss.. Och som ni ser här så kan han somna i dom mest lustiga ställningar bara han ligger på mage :)

O det där med att han rör på sig har blivit en vana om mornarna att man istället för o hämta han från kudden får leta nere i fotändan på sängen :) Han tar sig även dit han vill om man lägger han på mage på golvet.. Var tar tiden vägen egentligen flr den flyger verkligen iväg..

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.