Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

det har jag inte ens tänkt på TACK för att du påminnde mig -not- ;) haha..

Det blir till att köra situps direkt på förlossningen!!
    Bm får tro att jag är tokig... Platt ska den bli iaf :)

Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    MariaM78a skrev 2011-02-08 13:01:35 följande:
    Hade inga problem förra gången med magen efter, kände mig supersmal och visst jag blev nog rätt smal fort. Men när jag kollar bilder nu så tänker jag "herregud" hur kunde jag känna mig smal? Men kom på sen att alla bilder på magen närmsta månaderna efter födseln, dom är rfån 1-7 dar efter dottern kom. Bilder från när folk var o hälsade på. Då är det ju inte konstigt den var stor...
    men man blir ju faktiskt mindre åtminstonde :D sen om man blir smal eller ej det är en annan fråga det :D
  • Längtan efter liten
    chesa skrev 2011-02-08 19:46:35 följande:
    Jag kände mig oxå suuupersmal efter förlossningen och imponerades över hur snabbt magen gick tillbaka! Hm vilken skev verklighetsuppfattning jag hade! När jag kollar på bilderna så var ju magen stor och degig. Innan förlossningen förra gången trodde jag oxå att jag skulle sakna gravidmagen och alla mysiga sparkar. Men det gjorde jag inte alls! Det var bara underbart att äntligen få tillbaka sin kropp och slippa känna att någon annan styrde och ställde!

v 32 idag! En kollega till mig blev pappa i fredags (för tredje gången). Den lilla killen valde att titta ut men månad för tidigt! Om min lilla krabat skulle göra det samma så är det ju verkligen inte länge kvar nu!
    så har jag också tänkt.. den kan faktiskt titta ut när som helst nu... v.33 imorgon.
  • Längtan efter liten

det där såg ju inte liiiite gott ut...

• Längtan efter liten

super fina tjejer :D

• Längtan efter liten
    MissLis skrev 2011-02-10 06:44:58 följande:
    Så fina magar ni har allihop!

Tänk när första bebisarna börjar trilla in, det blir något att se fram emot! {#emotions_dlg.flower} 
    ja den första bebisen kan verkligen trilla in när som helst nu..
  • Längtan efter liten

snyggingar :D

• Längtan efter liten

ASL: gud vilka underbara bilder. önskar sååå att jag hade en bättre kamera som tog såna bilder :)
    och så har d en underbart söt dotter :)

• Längtan efter liten

cherry: vilken sötnos :D

• Längtan efter liten

3700g... jag är livrädd att min ska väga över det...
    även om det är heeelt normalt.

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.