Inlägg från: ewaulrica |Visa alla inlägg
  • ewaulrica

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Snutt Evelina... 3 dagar gammal

• ewaulrica

SofieMarcus skrev 2011-08-18 11:35:25 följande:
    Ah härligt ;) kul att vi inte är ensamma om att ha en jätte-bebis hehe!
    mions kompis är 8 månader och ungefär lika stor. kul att se hur stora andra bebisar va/är i samma ålder utan att de är något negativt.
    mions hull sitter lite överallt, men framförallt på låren här också, och i anskitet. magen är han smal om, och armarna :p

dessvärre är de inte mions gåstol utan kompisen jag nämnde ovanför. mions gåstol som han fick i doppresent är SÅÅÅ tråkig, och han hatar att sitta i den :o taskigt att sälja den när han nyss fått den ny. men den han sitter i på bilen ÄLSKAR han. han har alltid fullt upp med den. absolut värd sina 1000kr den kostar :)    
    Har också en bronto-bebis! hon är 68 cm och väger nästan 8 kg :) blev 4 månader den 12:e :)
    min skitunge är ett riktigt CHARMTROLL :)
  • ewaulrica
    Caroliin skrev 2011-08-18 20:52:14 följande:
    idag har lilleman smaskat på mangopure, mycket omtyckt. varje gång han såg skeden gapa han stort &blev jätte ivrig :)

söt! :) Evelina gillar inte den purén alls! :) hon grimaserar sjuuuukt mycket när hon får den!;) men hon älskar banangröt och allt med potatis i...;)
  • ewaulrica
    AlbusMinerva skrev 2011-08-21 11:01:05 följande:
    Shit patetiskanka, trodde det va nytt test Ikeabilder kommer.. Har inte hunnit bara
    haha tummen upp på det- det trodde jag också!! Skrattande
  • ewaulrica

jättefina bilder- sååå söta bebisar så man skulle kunna äta upp dem allihop ;) tycker det ser för underbart ut, precis som livet ser ut för oss just nu.. ibland gråter dem, ibland skrattar de stort, ibland är de jättenyfikna på tillvaron och ibland..... sumpar de en socka.... ;)

• ewaulrica
    needtobreathe skrev 2011-08-26 11:52:57 följande:
    Hahahaha, en lååång Devin..

visst har du Brio Sing också? märker det på Lilla E också... dax att börja med sittdelen! ;) fast jag har inte fattat om man kan ha sittdelen vänd mot sig själv än, och ff ha suffletten på...måste klura lite på det där!

han är fin din pojk, btw!!! <3
  • ewaulrica
    needtobreathe skrev 2011-08-26 12:26:38 följande:
    Hahaha, jag HADE Brio sing.. i typ 1 vecka ;) Sen tröttnade jag.. den va som en pansarvagn! Gah! Så vi köpte en Teutonia Cosmo istället! :) Men han får inte plats om han ligger raklång.. antingen hänger fötterna ut eller så ligger huvudet precis högst upp o de hatar han.. så de blir sittdel nu! :)

Taaack!! :)
    ha ha ok...:) tycker hjulen är sjukt jobbiga på den, man tror den ska vara lärr att köra, me de slår i/fastnar f*n i mig överallt ;)
  • ewaulrica
    ewaulrica skrev 2011-08-26 12:46:09 följande:
    ha ha ok...:) tycker hjulen är sjukt jobbiga på den, man tror den ska vara lärr att köra, me de slår i/fastnar f*n i mig överallt ;)
    "lärr"? vad 17!!!! det skrev jag väl inte!? LÄTT MENAR JAG JU FÖRSTÅS haha :)
  • ewaulrica

min lillskrutta i kläder jag bara älskar, måste tipsa för er som inte sett dem, och som gillar samma stil som jag: billigt på KappAhl! :)
  • ewaulrica
    ewaulrica skrev 2011-08-30 09:54:08 följande:

min lillskrutta i kläder jag bara älskar, måste tipsa för er som inte sett dem, och som gillar samma stil som jag: billigt på KappAhl! :)
    haha...man ser hennes riskorn till tänder i nederkäken också ;)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.