Inlägg från: DevilsDaughter |Visa alla inlägg
  • DevilsDaughter

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

sofy: Så såg min mage ut med första barnet vid BF. inte många som såg att man var gravid ens med kläder på.. BM trodde det berodde på starka bukmuskler, hehe. Men barnet vägde 3100 när hon kom ut, så det var inte barnet som var litet iaf...

• DevilsDaughter

Längtar också efter att få veta vad det är för kön! Har en av varje nu och kan helt ärligt säga att jag inte hoppas på det ena eller andra, men är ändå så nyfiken!!

Asså, jag MÅSTE ta en magbild snart! Bebisen är ju snart ute ju! Vad lat man är egentligen...

• DevilsDaughter

Med tanke på hur många pojkar och få flickor som kommit redan så borde oddsen vara störst att få flicka för oss som är kvar och inte vet könet. :)

• DevilsDaughter

Har haft rand alla tre graviditeterna, både under och över naveln, har en av varje och denna vet vi inte vad det blir,.

• DevilsDaughter

Jag fick ont i fötterna nu när jag stod och duschade.. Har inte haft det innan, eller under någon annan graviditet, men har heller aldrig samlat på mig vätska.. Kanske det man börjat göra nu då?

• DevilsDaughter

Värst vad allas magar sjunker! Min är lika hög som vanligt :( Ska försöka få till ett kort på den lite senare när mannen kan hjälpa mig.. Är det helt kört för mig att få inom det närmaste bara för att magen inte sjunker?

• DevilsDaughter

Tänkte att det var på tiden att lägga in lite bilder på liten, har ju inte lagt in en enda bild hittills! Detta är vår lilla Moa!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.