Inlägg från: miraclee |Visa alla inlägg
  • miraclee

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

cherry skrev 2010-11-05 11:11:28 följande:

oj råkade posta innan jag var klar, det där var v 6 :)

här kommer v 15:

:
    Oj, va fin mage!! :) Men va de inte du som inte hade nån alls nyss, eller är ja ute o cyklar då? Ska försöka få in min nyaste.. inte mycke som hänt :( Buu..
  • miraclee
    Vecka 16

Tycker bullen är lite högre upp nu än innan? Eller äre bara jag? Jämfört me första bilden..

• miraclee
    brandnewday skrev 2010-11-05 13:26:04 följande:
    Vi har precis lika stora magar, eller ja, små magar. Men fan Sofy (eller Miraclee), vi tar igen snart...
    Hahaha, ja stora är dom ju inte alls! ;) Men de kommer väl.. nångång.. Får väl va glada att vi fortfarande e så små o smidiga? :D
  • miraclee
    Quiet thoughts skrev 2010-11-05 16:04:13 följande:
    Alla magar är olika, och står man nära kameran ser magen större ut bara av det
    Hahahaa nä min ser lika liten ut hela tiden.. ;D
  • miraclee
    Vecka 17.

Inge kul o lägga in bilder för de syns fan aldrig nån mage, grr!!

• miraclee
    Jeans skrev 2010-11-08 20:48:40 följande:
    Miraccle, omg vad liten mage :) haha men du ska se att en vecka så säger de BOM! :)
    Hahaha ja.. när folk frågar vilken vecka jag är i och jag säger "Ja, snart halvvägs.." då skrattar dom bara o säger "Nej men säg, v 8-9? Är du ens säker på att du är gravid?"

Haha, tack för den liksom..

Hoppas den poppar upp över ngn natt här snart!! Tycker de e dags nu ;)
  • miraclee
    Längtan efter liten skrev 2010-11-08 21:16:24 följande:
    Miraclee: det kommer snart ska du se. Det som är bra är ju att du kommer få en snygg mage efter förlossningen. Min kommer barq hänga
    Haha, tror du? Jag kanske blir stor som ett hus o inte alls får de ;D
  • miraclee
    Längtan efter liten skrev 2010-11-09 10:17:02 följande:
    Miraclee: nej då, du kommer vara den som är snyggast av oss alla efter förlossningen
    Hahaha, i wish!! ;) Nu önskar jag att jag inte hade en så vältränad mage sen innan, preggo mage jatack!! :D
  • miraclee
    brandnewday skrev 2010-11-09 11:32:05 följande:
    Så liten är min mage med! Haha du och jag verkar så väldigt stil... jag har gått NER 1 kilo, inte gått upp någonting alls. Men jag hörde hjärtat med doppler för några dagar sen så orolig är jag inte... 
    Haha va skönt me en till ;) Känns ju som ett skämt att man e preggo.. snart halvvägs, o de syns inte! Jag har alltid sagt "Hur kan man missa att man är gravid i 20 veckor? De syns ju!" Men nä.. nu står ja här själv utan att de syns! :p Ja har gått ner 8 kg nu.. haha.. inte heller orolig alls men vill gärna ha nån söt mage!

Har du msn kan vi snacka där? Om middagen som ska bli av snart (?) o annat skit! ;D
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.