Inlägg från: Loppan31 |Visa alla inlägg
  • Loppan31
    Tozz82 skrev 2010-09-14 15:04:55 följande:
    Jag ska va ärlig o säga att jag har bestämt mig.. Men mitt val gör att jag mår dåligt för det sista min sambo behöver just nu är o bli rädd att han ska få en till dotter (som den han redan har men har ett helvete med hennes mamma) Dock kommer jag inte kräva honom på nånting men ser gärna att vi ger det ett ärligt försök.

Han antyder ju på att vi ska börja om helt (efter en abort) pga att vi bråkat som vi gjort. Jag har mina hormoner o "skylla på" men man kan ju undra va hans anledningar har varit o skrika o gapa på mig som han gjort.
     Gå på rådgivning tillsammans innan ni bestämmer något.  {#emotions_dlg.flower}
  • Loppan31

Här kommer en bild på moi, tycker inte att jag ser nagon skillnad på bilden från vecka 11 och nu här vecka 15. Men jag ser skillnad när jag tittar spegeln. och jag tycker att jag bara växt massa idag;)

• Loppan31

♥Här har ni en som har gått upp 4-5 kilo och är i vecka 16 hihi det mesta har hamnat  på röven o  låren, lite på tuttarna och lite på fejjan..

• Loppan31
    Emmelinan skrev 2010-10-29 14:56:51 följande:
    Grattis till sotis-pojken!!! =) Namnde de hur stor chansen var att deras "gissningar" pa kon var ratt? I vilken vecka ar du i? Det har ar ju bara saaaa spannande och uppiggande! Skrattande
    Näe det gjorde hon inte.
    Jag frågade om könet å sa hon va har du inte sett det?? näe sa jag hahaa så hon zoomade in och där såg man en liten snopp hahaah
    jag blev bakflyttad 5dagar så idag är jag 17+1 alltså vecka 18
    så kul att se, nu känner både jag och sambon sparkar varje dag så mysigt:)
  • Loppan31
    Nessima skrev 2010-10-29 16:08:03 följande:
    Kan sparkarna redan kännas utanpå magen?! Min BM sa till oss att det kunde dröja till v30 eller något sådant innan man kunde göra det. Kanske varierar väldigt mellan person och person. Hoppas att det inte kommer dröja riktigt så länge :/
    Det är så olika från person till person och hur din moderkaka ligger, min ligger bakom så jag känner tydligare:)
  • Loppan31
    MissLis skrev 2010-10-30 17:51:37 följande:
    Vilken fin bild! Och vad roligt att ni fick veta könet!
    tack:) ja så kulGlad
  • Loppan31
    Längtan efter liten skrev 2010-10-29 12:23:59 följande:
    Loppan: sicken fin bild :) och en liten pojke sa du, jag vill meeee :D
    tackGladska du ta reda på det?
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.