ammar min tvååring, är jag konstig?!
www.familjeliv.se/Forum-5-172/m54298763.html
Fortsätt gärna rösta här, vi behöver mer underlag för den vetenskapliga studien.
www.familjeliv.se/Forum-5-172/m54298763.html
Fortsätt gärna rösta här, vi behöver mer underlag för den vetenskapliga studien.
Så, den som varken upplevde psykiska eller fysiska problem med amningen, men som ändå avslutade den inom ett år får gärna förklara varför, för det är jag nyfiken på.
Fortsätt rösta: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m54298763.html 100 röster nu, snart kan vi läsa ut ett statistiskt säkert resultat huruvida långtidsamning har positiva effekter på tandställningen.
Nu orkar jag inte läsa denna tråd mera eftersom ni skriver 140 inlägg på en dag. Men nu har jag kommit på varför vissa vill amma så länge; ni har förmodligen så fula bröst att ni inte ser dom som en sexig kroppsdel inför er pojkvän/man, så varför inte ha dom fyllda med mjölk så länge som möjligt så någon i familjen uppskattar dom i alla fall? ;)
Nu var jag ju lite ironisk, men jag skulle kunna tänka mig att det är så i många av fallen. Mina tuttar är supersnygga, och dom är min mans och ingen annans. Mitt barn har fått "låna" dom för att få mat och bygga upp ett bra immunförsvar, och efter en månad kunde hon börja äta ersättning istället eftersom hon blev mer mätt på det. Så förmodligen är det där största skillnaden ligger i vad vi tycker..